amadina22 rašė: Naujokai galvoja, kad čia nemokama informacija, kur budi įdarbinti darbuotojai. Jei jie jiems neatneša atsakymo ant lėkštutės, tai galima juos įžeidinėti. Siaubas.
Nematau jokios kaltės dėl naujokų. Jokios.
Jie paskaito senas diskusijas ir susiformuoja įspūdį. Kad sukūriau temą, ir man iš karto antra žinutė - jau atsakymas ir dar su pavyzdžiais.
Paskaito tą temą ir kiti naujokai. vėl pamato tą patį....
Suskuria savo temą.... Juk jis gaus atsakymą.
Aš pastebėjau, kai aš kiekvienoje besidubliuojančioje temoje pradėjau duoti nuorodą į taisykles - sumažėjo masinis naujų temų kūrimas. Kiti paskaito, ir pamato, kad visgi iš tiesų yra temų paieška. O ne taip, kad atėjau. Uždaviau klausimą, kompetetingas buhalteris ( kurio darbo valanda kainuoja 600 litų) išnagrinėja individualiai jo atsakymą... Surašo. Prikabina dokumentą...
O klausėjas.... kitą dieną.... neužeina... nes pamiršo , kad jam reikia paklausti to dalyko....
Tvarkingi žmonės visada susiranda reikiamą temą, padėkoja už atsakymą ar bent kokį gestą mirktelna. Taip bent jau aš traktuočiau kaip abipusį dėkingumą ir pasitenkinimą. :) Tiek klausėjui - gavus atsakymą , tiek patarėjui, išgelbėjusiam klausėją :)