Luka_Paciolis rašė: Sutinku su Jumis, kad nutinka ir tokie dalykai, tačiau vis tiek reikia dėti į IMT, ne tik dėl tarnavimo laiko et ir dėl jo eksploatacinių išlaidų, nes jei įmonėje nėra turto tai ir jam išlaidų negali būti. O juk taip nėra reikia rašalą pirkti ir t.t.
Luka, tai, kad įsigyto spausdintuvo ĮSIGIJIMO SAVIKAINĄ iš karto nurašome į sąnaudas, tikrai nereiškia, kad mes tą turtą jau kažkaip "sunaudojome" ir jo nebėra. Jis įmonėje realiai yra, todėl galima jam ir tonerį keisti, ir remontuoti.
Ta pačia proga norėčiau dar kartą priminti, kas yra tas "ilgalaikio turto nusidėvėjimas", kuris taip pat nereiškia, kad "nusidėvėjus" IT, jis išmetamas į sąvartyną.
Brangesnio turto įsigijimo savikainą iš karto, pirkimo mėnesį, priskyrus sąnaudoms, išsikraipytų įmonės ekonominiai rodikliai.
Todėl IT įsigijimo savikaina į sąnaudas perkeliama palaipsniui, per keletą metų.
O jau spausdintuvas už 160 Lt tai tikrai įmonės ekonominių rodiklių nepaveiks taip stipriai, kad reikėtų per ketverius metus į sąnaudas nurašinėti po 40 Lt kasmet.