tikrai nesinori daryti tabelio excelyje.
Negi niekas kas dirba su Rivile nėra susiduręs su tokia problema?
Beto turiu dar vieną problemą, kad pildant tabelį iš algos dokumentų, tai gaunasi, kad kur ir laisvos dienos pažymi, kad tai tuo metu tarkyme atostogavo, bet pažymi kad buvo 8 val. atostogų., nors pagal kalendorių ten yra poilsio diena. Galutinėje sumoje per daug atostogų valandų mėnesyje. ranka taisyti nesinori kiekvieno šeštadienio ir sekmadienio, kai 100 žmonių.
Kaip reikėtų daryti teisingai?
(Žinau, kad labai daug klausinėju, bet prieš tai kai kviesiuosi konsultantą noriu kuo daugiau išsiaiškinti kas kame, kad galėčiau užduoti tikslius klausimus ir geriau išnaudoti laiką, o beto kai išsiaiškinu su
tax.lt pagalba man žymiai aiškiau)