Kiek gauna buhalteris už darbą?

smalsuole smalsuole 2861
2017-02-13 11:35 smalsuole
Nelabai susidūrus su transporto apskaita, bet kiek užmesdavau akį į temą, tai ar nebus suminės darbo laiko apskaitos vairuotojams? Ir ar nereikės kelionės lapų buhalterei kurt?
I
IrenaU 218
2017-02-13 11:43 IrenaU
Del keliones lapu pamirsau paklaust. Sake, algos fiksuotos.
Tess Tess 20236
1 2017-02-13 11:52 Tess
300€ sakyčiau per mažai. smile
K
kroska 439
2017-02-15 19:11 kroska
sveiki
reiketu nuomones apie dvi imones, kiek jusu manymu reiketu gauti i rankas.
UAB, 3 darbuotojai, atlyginimai pastovus, PVM moketojas, PVM dekl., ISAF, saskaitas israso buhalteris, ju buna apie 10 per menesi, pirkimu apie 10 per menesi, 1 atskaitingas asmuo, 1 automobilis, buhalteris sutvarko viska nuo A iki Z, tik paciu pavedimu nedaro, tik siuncia sumas, kokius reikia padaryti, 2 banko saskaitos, banko israsai per menesi buna apie 2 lapus.
Asociacija, ne PVM moketoja, 3 darbuotojai, atlyginimai pastovus, israsomu saskaitu apie 15, gaunamu per menesi apie 40-50, buna ir cekiuku visokiu, tai reikia sutikrinti viska, 2 banko saskaitos, banko israsas apie 3 lapus buna per menesi, buhalteris daro viska, isskyrus pavedimus per banka ir issiraso saskaitas patys, tik reikia sutikrinti, kad nepamestu numeracijos, yra kasa, apie 5 irasai per menesi, orderius raso buhalteris, ir dar prisideda visokie savivaldybes projektai, tai ketvirtines, metines ataskaitas savivaldybei pildo buhalteris.

jusu nuomone, kiek uz toki darba turetu gauti buhalteris?
aciu
Tess Tess 20236
2017-02-15 19:17 Tess
Aš prašyčiau:
1. Nuo 300 Eur.
2. Nuo 500 Eur.
K
kroska 439
2017-02-15 19:19 kroska

Tess rašė:
Aš prašyčiau:
1. Nuo 300 Eur.
2. Nuo 500 Eur.


oho, maloniai nustebinote, nes siuo metu tai ivertinama uz abi imones 200 eur, o as galvojau, kad 300 eur uz abi reiketu prasyti :)
Tess Tess 20236
1 2017-02-15 19:33 Tess
Na jei nereikėtu pačiai rašyti sąskaitų, orderių, rašyti kiek ir kam pervesti, tuomet UAB galima būtų tvarkyti 100-150 Eur. Bet pati žinau ką reiškia kai skambina arba rašo išrašyti orderiukus arba dėl sekančio numeriuko, arba pataisyti išrašytą orderiuką ar sąskaitą. Sugaištama labai daug laiko. smile
Jei asociacijoje nebūtų to paties + ketvirtinių, kurių reikės "jau vakar", dar projektų, tuomet irgi būtų galima tvarkyti 100-150.
Spėju, kad dar ir personalas jūsų. smile
O toliau jau kaip visada derybų klausimas. smile
K
kroska 439
2017-02-15 19:38 kroska

Tess rašė:
Na jei nereikėtu pačiai rašyti sąskaitų, orderių, rašyti kiek ir kam pervesti, tuomet UAB galima būtų tvarkyti 100-150 Eur. Bet pati žinau ką reiškia kai skambina arba rašo išrašyti orderiukus arba dėl sekančio numeriuko, arba pataisyti išrašytą orderiuką ar sąskaitą. Sugaištama labai daug laiko. smile
Jei asociacijoje nebūtų to paties + ketvirtinių, kurių reikės "jau vakar", dar projektų, tuomet irgi būtų galima tvarkyti 100-150.
Spėju, kad dar ir personalas jūsų. smile
O toliau jau kaip visada derybų klausimas. smile


supratau, aciu uz nuomone, jus teisi, nes ir personalas, ir isakymai, ir suinventorizuoti viska reikia paciai, o projektu formu derinimai 'suvalgo' labai daug laiko...o ivertinus dar ir tai, kad pati vaziuoju susirinkti visus dokumentus, jei reikia i pasta einu laiskus siunciu ir t.t....
aciu
I
IrenaU 218
2017-02-28 15:49 IrenaU
Sveiki,
prašo užpildyti FR0572 už 2015m.1-12 mėn., FR0573 ir atskaitomybę už 2015m. Registrų centrui. Kiek galima galima būtų paprašyt už tokį darbą?
Tess Tess 20236
1 2017-02-28 16:34 Tess
Tai žiūrint kiek dokumentų iš viso yra.
Metines ataskaitas pildome nuo 100 Eur.
formyte formyte 842
2017-02-28 16:40 formyte
Naujas UAB, kuriamas šiuo metu, Kaunas. Veikla - IT konsultacijos, sako būtų 5-10 s-tų (išrašymo ir pirkimų). Ir algą pasiūlė............30-50 €, nes darbo bus mažai.............. Čia normalu? Gal aš jau labai atitrūkau nuo realybės?
aiwita aiwita 6135
2017-02-28 16:42 aiwita

formyte rašė:
Naujas UAB, kuriamas šiuo metu, Kaunas. Veikla - IT konsultacijos, sako būtų 5-10 s-tų (išrašymo ir pirkimų). Ir algą pasiūlė............30-50 €, nes darbo bus mažai.............. Čia normalu? Gal aš jau labai atitrūkau nuo realybės?

Darbuotojų nebus? IT nebus? Ataskaitų nereikės teikti? Darbo sutartys, įsakymai-kažkas padarys?
Tess Tess 20236
2017-02-28 16:45 Tess
Pas mus yra viena įmonė. 2 darbuotojai, 1 pirkimo sąskaita, banko išrašas (mokesčiai ir alga). 50+PVM.
formyte formyte 842
2017-02-28 16:46 formyte
Viską padarys buhalteris...... Va, todėl aš ir išpūčiau akis, ir pasakiau, kad turiu ir taip daug darbo ;) Tai tada buvo prašymas, pasiūlyti kolegoms, bet kai toks pasiūlymas........................ smile
Tess Tess 20236
2017-02-28 16:56 Tess
Na čia labai mažai.
Nebent sutartyje griežtai viską parašyti iki kiek dokumentų, kiek darbuotojų ir t.t.
Už papildomus darbus moka papildomai. Na ir papildomai už FA.

Čia nusiųskite, pigiau grybo. :)
m.tmapskaita.lt/
Girele Girele 9675
2017-02-28 16:57 Girele

Tess rašė:
Na čia labai mažai.

Čia nusiųskite, pigiau grybo. :)
m.tmapskaita.lt/

Prie kainos yra žvaigždutė.... O kur žvaigždutės paaiškinimas? smile
Tess Tess 20236
2017-02-28 16:59 Tess
Matyt paslaptis. smile
1 2017-02-28 17:14 Veronique

formyte rašė:
Viską padarys buhalteris...... Va, todėl aš ir išpūčiau akis, ir pasakiau, kad turiu ir taip daug darbo ;) Tai tada buvo prašymas, pasiūlyti kolegoms, bet kai toks pasiūlymas........................ smile

Atsiras kokia studentė/as. Tegul praktikuojasi smile

2017-02-28 17:18 Veronique

Girele rašė:
Prie kainos yra žvaigždutė.... O kur žvaigždutės paaiškinimas? smile

Nuo 1,5 EUR rašo smile Kaip trečioje pasaulio šalyje. Už sriubos lėkštę smile
Tiek kainuoja buhalterio prisėdimas prie darbo stalo smile
Tess Tess 20236
9 2017-02-28 18:18 Tess 2017-02-28 20-09
Aš iš viso manau, kad kaina turėtu prasidėti nuo 100 Eur.
Aišku kol pati pradžia, mažai dokumentų galima 2-3 mėnesius po 50 Eur.
O tai kai pažiūri už nuomą gali mokėti po 200-300 Eur per mėn. + užstatas. O buhalteriui sugeba po 30 Eur sukrapštyti ir tai sako, kad per daug moka juk darbo nėra.
Nenusleiskime ir pačios.
O tai klientai vis kartais pasako, kad tuoj užeisiu už kampo ir po 30 Eur surasiu. Tai mes ir sakome: Sėkmės!
O mes už tuos 30 eurų turime mokėti už popierių, printerį, nupirkti segtuvų, nuomotis patalpas, buhalterinę programą ir t.t. Mokėti algas, mokesčius ir t.t. Taip pat turime vertingą žinių bagažą.

Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2025, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui