2017-02-15 19:11
kroska
sveiki
reiketu nuomones apie dvi imones, kiek jusu manymu reiketu gauti i rankas.
UAB, 3 darbuotojai, atlyginimai pastovus, PVM moketojas, PVM dekl., ISAF, saskaitas israso buhalteris, ju buna apie 10 per menesi, pirkimu apie 10 per menesi, 1 atskaitingas asmuo, 1 automobilis, buhalteris sutvarko viska nuo A iki Z, tik paciu pavedimu nedaro, tik siuncia sumas, kokius reikia padaryti, 2 banko saskaitos, banko israsai per menesi buna apie 2 lapus.
Asociacija, ne PVM moketoja, 3 darbuotojai, atlyginimai pastovus, israsomu saskaitu apie 15, gaunamu per menesi apie 40-50, buna ir cekiuku visokiu, tai reikia sutikrinti viska, 2 banko saskaitos, banko israsas apie 3 lapus buna per menesi, buhalteris daro viska, isskyrus pavedimus per banka ir issiraso saskaitas patys, tik reikia sutikrinti, kad nepamestu numeracijos, yra kasa, apie 5 irasai per menesi, orderius raso buhalteris, ir dar prisideda visokie savivaldybes projektai, tai ketvirtines, metines ataskaitas savivaldybei pildo buhalteris.
jusu nuomone, kiek uz toki darba turetu gauti buhalteris?
aciu