Pensijų fondai

Dalia29 Dalia29 12616
2003-10-09 12:11 Dalia29 2011-09-11 03-15

Motherboard rašė: Iš 17 str.9 d.komentaro

"išmoka išmokėta iš Lietuvos Respublikoje sudaryto pensijų fondo pensijų dalyviui pagal Papildomo savanoriško pensijų kaupimo įstatymą (toliau - PSPKĮ) įgijusiam teisę į pensijos išmoką"

A, jau apsižiūrėjo smile Įstatymą kai rašė, tada dar numatyt negalėjo.
To Tiesi:
Tu čia antireklama neužsiimk smile Suseks dar kas iš PF. Protingas žmogus būdama, bijai, o ką jau paprastiems žmogeliams daryti. Kto ne rizkujet, tot ne pjot šampanskoje smile
wolf wolf 11158
2003-10-09 12:17 wolf 2011-09-11 03-15
Na kol manęs nebuvo tai prisišnekėjot.

Kuom gi mano klausimas neaiškus bet str. jis skambetų taip.

[b]Ar pensijų fonduose sukaupta pensijos dalis, ją išmokant bus apmokestinama

Motherboard - iš kur tokia informacija kas ta III pensijų pakopa.

Be ponai nesutinkus su jūmis Savanoriškas pensijų kaupimas skiriasi nuo Pensijų kaupimo - Tai išleisti 2 skirtingi įstatymai - todėl ir ieškau ne savanoriško, o pensijų draudimo - Taigi vadovaujatis to Teisi - manau tavo 15% traktavimo neteisingas.

Kitas dalykas dėl 21 str. - Manai šio atveju netinka - MES asmeniškai ir faktiškai NIEKO nemokama taigi 21 str. šio atveju pritaikyti negalime - bent jau dėl to kad 1- mokam ne mes, 2- neturi mokėjomo patvirtinančių dokumentų.

Taigi kaip bus pervedimo atveju ???
Tiesi Tiesi 4035
2003-10-09 12:29 Tiesi 2011-09-11 03-15
Wolf, iš kur gauni tą 33 proc?
Cituoju:

Pajamų mokesčio 15 procentų tarifas taikomas šioms pajamoms
pensijų išmokų, gautų bet kuriuo Lietuvos Respublikos pensijų fondų įstatyme (toliau – Pensijų fondų įstatymas) numatytu būdu, daliai, lygiai sumokėtoms pensijų įmokoms, įskaitant ir kitų asmenų lėšomis sumokėtas įmokas į šį fondą, jei pensijų programos dalyvis pagal Pensijų fondų įstatymą yra įgijęs teisę į pensijos išmokas.

Dėl 21 straipsnio - paaiškink mintį, nesupratau :(


wolf rašė:
ne savanoriško, o pensijų draudimo - Taigi vadovaujatis to Teisi - manau tavo 15% traktavimo neteisingas.

Kitas dalykas dėl 21 str. - Manai šio atveju netinka - MES asmeniškai ir faktiškai NIEKO nemokama taigi 21 str. šio atveju pritaikyti negalime - bent jau dėl to kad 1- mokam ne mes, 2- neturi mokėjomo patvirtinančių dokumentų.

Taigi kaip bus pervedimo atveju ???
M
Motherboard 696
2003-10-09 12:29 Motherboard
[quote="wolf"]Motherboard - iš kur tokia informacija kas ta III pensijų pakopa. quote]

Taigi jau atidaviau savo dūšią, todėl domėjausi. Man išaiškino, kad I pakopa - Sodra
II pakopa - galimybė iš sodrai sumokėtų pinigų (2,5 % nuo 2004 m) kaupti savo pasirinktame fonde.
III pakopa - iš savo lėšų, ne sodros, kaupimas pensijų fonde.
Tai šitas III pakopos draudimas, mano nuomone, yra panašesnis į gyvybės draudimą ir iš to jai sekančius mokesčius.
Dalia29 Dalia29 12616
2003-10-09 12:30 Dalia29 2011-09-11 03-15
15 procentų. 6 straipsnio 10) "Pensijų išmokų, gautų bet kuriuo LR pensijų fondų įstatyme numatytu būdu, daliai, lygiai sumokėtoms pensijų įmokoms, įskaitant ir kitų asmenų lėšomis sumokėtas įmokas į šį fondą,<...>"
Jei moki ne pats, vadinasi iš tikrųjų 21 str. lengvata nesinaudoji, bet pats savo pinigėlių ir nemoki, moka kiti - įmonė ar fiz. asmenys, kurie ir turi mokestines lengvatas nuo šių įmokų. Išmoka iš PF, lygi sumokėtai daliai, jei tai ne valstybinė, savivaldybės ar Sodros, bus apmokestinta - vienareikšmiai. Bet žaidžiama juk ant pieaugio. Kiekvienas fondas žada pelno, kuris bus neapmokestinamas.
Tiesi Tiesi 4035
2003-10-09 12:49 Tiesi 2011-09-11 03-15
Skaičiuojam:
Įmoka 100 Lt, ta įmoka tarkim uždirba 20 proc prieaugio (na tokia itin optimistinė prognozė) Nuo 100 Lt atgaudama moku 15 proc . Realiai uždirbu 5 Lt, iš kurių dar neaišku kiek atiduosiu už administravimo paslaugas.
Ar kuris nors fondas garantuoja 20 proc prieaugio? :))

Moku Sodrai. Tai loterija...Galiu nieko negaut, galiu gaut. Žodžiu - rusiška ruletė. Bet bent nereiks papildomai primokėt (atveju, jei prieaugis 10 Lt, o mokesčiai 15 Lt)

Belieka laukt 6 str. 9 dalies pakeitimo. Nes išaiškinimai... smile


Dalia29 rašė: 15 procentų. 6 straipsnio 10) "Pensijų išmokų, gautų bet kuriuo LR pensijų fondų įstatyme numatytu būdu, daliai, lygiai sumokėtoms pensijų įmokoms, įskaitant ir kitų asmenų lėšomis sumokėtas įmokas į šį fondą,<...>"
Jei moki ne pats, vadinasi iš tikrųjų 21 str. lengvata nesinaudoji, bet pats savo pinigėlių ir nemoki, moka kiti - įmonė ar fiz. asmenys, kurie ir turi mokestines lengvatas nuo šių įmokų. Išmoka iš PF, lygi sumokėtai daliai, jei tai ne valstybinė, savivaldybės ar Sodros, bus apmokestinta - vienareikšmiai. Bet žaidžiama juk ant pieaugio. Kiekvienas fondas žada pelno, kuris bus neapmokestinamas.
Dalia29 Dalia29 12616
2003-10-09 13:11 Dalia29
Na vėl nesutinku. Optimistinė prognozė (ta pati)- 20 procentų.
Įmoka 100.00 Lt. Atgauni -33 litus. Iš karto.
Gauni išmoką - sumoki 15 lt. 33-15 lygu 18Lt. Ir plius 20 Lt. Viso 38.00 Lt pliuso. Aš skaičiuoju taip smile
wolf wolf 11158
2003-10-09 13:58 wolf 2011-09-11 03-15
Na tai ir neatsakėt į mano juodai iš išriškintą klausimą , nežinot ??

Dėl 15 % nesutinku.
Kodėl todėl kad jūs visi citojate pasenusi 6 str. 1 d. 10 p. variantą -
dabar jis toks:
10) pensijų išmokų, gautų bet kuriuo Lietuvos Respublikos papildomo savanoriško pensijų kaupimo įstatyme (toliau – Papildomo savanoriško pensijų kaupimo įstatymas) numatytu būdu, daliai, lygiai sumokėtoms pensijų įmokoms, įskaitant ir kitų asmenų lėšomis sumokėtas įmokas į pensijų fondą, jei pensijų fondo dalyvis pagal Papildomo savanoriško pensijų kaupimo įstatymą yra įgijęs teisę į pensijų išmokas;
Pakeitimai - www3.lrs.lt/cgi-bin/preps2?a=215831&b=

Na kokie dabar bus argumenta dėl 15%
Dalia29 Dalia29 12616
2003-10-09 14:07 Dalia29
Aš lieku prie tos pačios nuomonės, manęs tavo išryškinimai niekuo neįtikino. Pakeitė, nes buvo makalynė. Pagal pradinį variantą ir buvo tas nusipezėjimas, kad jei pervestum dalį Sodros pensijos fondui, tai nuo jos turėtum mokėti mokesčius, o lengvatom nepasinaudotum.
Dabar aišku, apmokestins savanorišką kaupimą, o privalomos įmokos- apmokestintos nebus. Aš taip suprantu.
Tiesi Tiesi 4035
2003-10-09 14:27 Tiesi 2011-09-11 03-15
Pamiršti vieną - ir pagrindinę - sąlygą: aš turiu turėt 400 proc apmokestinamų pajamų, kad visai mokamai sumai gaučiau lengvatą. Jei aš jų neturiu, nieko aš neatgaunu. O sumokėt papildomai - sumoku.
Ir kad per 10 metų bus toks laikotarpis, kai tokių pajamų galima neturėt, tai 99 proc...


Dalia29 rašė: Na vėl nesutinku. Optimistinė prognozė (ta pati)- 20 procentų.
Įmoka 100.00 Lt. Atgauni -33 litus. Iš karto.
Gauni išmoką - sumoki 15 lt. 33-15 lygu 18Lt. Ir plius 20 Lt. Viso 38.00 Lt pliuso. Aš skaičiuoju taip smile
IrenaR IrenaR 2846
2003-10-09 14:36 IrenaR 2011-09-11 03-15
Wolf: ir kitiems:
15 %GPM:
6str. 2 d. 10) pensijų išmokų, gautų bet kuriuo Lietuvos Respublikos papildomo savanoriško pensijų kaupimo įstatyme (toliau – Papildomo savanoriško pensijų kaupimo įstatymas) numatytu būdu, daliai, lygiai sumokėtoms pensijų įmokoms, įskaitant ir kitų asmenų lėšomis sumokėtas įmokas į pensijų fondą, jei pensijų fondo dalyvis pagal Papildomo savanoriško pensijų kaupimo įstatymą;
Neapmokestinama GPM:
17 str.1d. 9 p. trumpai - įmokas viršijanti dalis;
17 str. 1d. :43) iš pensijų kaupimo bendrovės gauta pensijų išmoka pagal Pensijų kaupimo įstatymo nuostatas.
Lyg ir viskas aišku.
Dalia29 Dalia29 12616
2003-10-09 14:42 Dalia29
Taip, Irena, aš sutinku 100 procentų. Tada tik dėl tos Sodros dalies abejojau, tiksliau- paprasčiausiai nežinojau smile
IrenaR IrenaR 2846
2003-10-09 14:48 IrenaR
17 str. 1 d. 43 p. galioja tik nuo 07 04, jo anksčiau nebuvo, todėl ir painiojasi.
wolf wolf 11158
2003-10-09 14:56 wolf 2011-09-11 03-15

Dalia29 rašė: Aš lieku prie tos pačios nuomonės, manęs tavo išryškinimai niekuo neįtikino. Pakeitė, nes buvo makalynė. Pagal pradinį variantą ir buvo tas nusipezėjimas, kad jei pervestum dalį Sodros pensijos fondui, tai nuo jos turėtum mokėti mokesčius, o lengvatom nepasinaudotum.
Dabar aišku, apmokestins savanorišką kaupimą, o privalomos įmokos- apmokestintos nebus. Aš taip suprantu.


Na Daia tu sakai čia tavo srytis. Ir tavo argumentai neiškus ir nepagrįsti.

Man nereikia ir ryškinti tu atidaryk nuoroda ar jei netiki manimi paimk Valstybės žinios,2003, Nr. 75-3474.

Dabar pasiaiškinkime toliau - Atsikrime pagaliau privaloma pensiją nuo savanoriškos.
Tagi pagal tave kai mokam į Sodrą - tai privaloma pensija, o kai tą privalomą pensiją mes paskirstomę į fondą tai JI jau pasidaro savanoriška - Labai abejoti - gali galite įrodyti ?
wolf wolf 11158
2003-10-09 15:04 wolf 2011-09-11 03-15
Šaunuolė Irena - aš pradėjau analizuoti nuo pradžių ir taip užsikabinau kad dar nespėjau pasiekti 43 p smile

Taigi:
Sodros dalis neapmokestinama pagal 17. str. 1 d. 11p.
Pensijos fondo dalis - pagal 17. str. 1 d. 43p.
Pensijos fondo dalis viršjianti įmokėtas sumas - pagal 17. str. 1 d. 9 p.

Na ne gyvenima, o pasaka. Nieko rytoj ateis iš pensijų fondo astovė reikės pakankinti.
IrenaR IrenaR 2846
2003-10-09 15:10 IrenaR
Visai aš ne šaunuolė. Kaip tik tą minutę pas mus pasirodė atstovas iš pensijų fondo, aš jį ir užpuoliau...
Dalia29 Dalia29 12616
2003-10-09 15:10 Dalia29
To wolf:
Ne, jei gerai skaitei, ne apie pensijas sakiau, kad mano sritis, o apie draudimą. Ir kalba apie lengvatas ėjo.Skirtingi dalykai.
wolf wolf 11158
2003-10-09 15:22 wolf 2011-09-11 03-15

Dalia29 rašė: To wolf:
Ne, jei gerai skaitei, ne apie pensijas sakiau, kad mano sritis, o apie draudimą. Ir kalba apie lengvatas ėjo.Skirtingi dalykai.


Na gera su neapmokestinimų išsiaiškinom, kaip su 21 str. Tam kad galima būtų pasinaudoti šio str. nuostatomis pensijos įmokas reika mokėti pačiam ir deklaruojant pateikti mokėjimą patvirtinančius dokumentus - sutinkat?
Dalia29 Dalia29 12616
2003-10-09 15:23 Dalia29 2011-09-11 03-15

wolf rašė: [Dabar pasiaiškinkime toliau - Atsikrime pagaliau privaloma pensiją nuo savanoriškos.
Tagi pagal tave kai mokam į Sodrą - tai privaloma pensija, o kai tą privalomą pensiją mes paskirstomę į fondą tai JI jau pasidaro savanoriška - Labai abejoti - gali galite įrodyti ?

Kaip tik aš tuo ir abejojau.
O pakeitimų priežastis- ne GPM, o objekto, kuriam jis taikomas, pasikeitimai.
Dalia29 Dalia29 12616
2003-10-09 15:26 Dalia29 2011-09-11 03-15

wolf rašė: [Na gera su neapmokestinimų išsiaiškinom, kaip su 21 str. Tam kad galima būtų pasinaudoti šio str. nuostatomis pensijos įmokas reika mokėti pačiam ir deklaruojant pateikti mokėjimą patvirtinančius dokumentus - sutinkat?

Taip. Lygiai, kaip ir su gyvybės draudimu. man aplamai kolkas jie niekuo nesiskiria.
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui