Individuali įmonė

E
Emma 1993
2005-02-04 18:44 Emma
Taip, ačiū labai:).
Tiesi Tiesi 4035
2005-02-04 18:49 Tiesi 2011-09-11 03-37
Nenorėčiau suklaidint, bet argi ši redakcija nebuvo pakeista į mažiau žvėrišką?

P
pupa 971
2005-02-04 18:56 pupa
Kažką seminare buvau girdėjusi, kad nuo 2003.01.01 tokio apmokestinimo neliko, tik nerandu nuorodų su pvz. A. Kapitanovo komentaras:
Pvz. 2000 m. UAB Kovas įsigijo pastatatą už 100 000Lt ir taikė investicijos lengvatą(pirmas arba antras būdas). 2003 metais šį pastatą investuoja į kitą įmonę. Jokių papildomų pelno mokesčio mokėjimų nebus, nepriklausomai nuo to, kad buvo taikyta kažkada investiciją. smile
Tiesi Tiesi 4035
2005-02-04 18:58 Tiesi 2011-09-11 03-37
Va va, ir aš apie tą patį smile Tik kur parašyta dabar nerandu


pupa rašė: Kažką seminare buvau girdėjusi, kad nuo 2003.01.01 tokio apmokestinimo neliko, tik nerandu nuorodų su pvz. A. Kapitanovo komentaras:
Pvz. 2000 m. UAB Kovas įsigijo pastatatą už 100 000Lt ir taikė investicijos lengvatą(pirmas arba antras būdas). 2003 metais šį pastatą investuoja į kitą įmonę. Jokių papildomų pelno mokesčio mokėjimų nebus, nepriklausomai nuo to, kad buvo taikyta kažkada investiciją. smile
E
Emma 1993
2005-02-04 19:09 Emma
Taip, aš irgi tai girdėjau. Tiktai irgi jau šiek tiek anksčiau buvo girdėti, gal irgi kas keitėsi?
Rasime kur parašyta, jei jau pradėjome ieškoti:).
P
pupa 971
2005-02-04 19:17 pupa
Aš turiu tokio turto ir norėčiau juom atsikratyti, pvz. nurašyti į šiukšlyną. Tai tempiu gumą, nes nežinau kaip pasielgti teisingai, apie pardavimą negalvoju.
E
Emma 1993
2005-02-04 19:19 Emma
Na jau į šiukšlyną, tai gal negalima smile ? Per daug gerai būtų smile . Perinvestuoti, tai jau realiau smile .
P
pupa 971
2005-02-04 19:33 pupa
Aš turiu omeny kompiuterius, gal investuoti į jūsų įmonę smile smile
L
Lea_deleted 1608
2005-02-08 13:04 Lea_deleted
Sveiki. Šiaip jau senokai turėjau reiklų su ĮI. Bet radau tokį dalyką (ir dabar negaliu nurimti iš smalsumo): "pajamų gavimo momentu laikomas teisės laisvai disponuoti lėšomis atsiradimo momentas, kai gyventojas lėšas gauna grynaisiais pinigais, pinigai pervedami į jo sąskaitą banke, apmokamos jo išlaidos ar pan.'" O juk anksčiau buvo du galimi variantai: sąskaitos išrašymo ir pinigų gavimo. Ką , tikrai pasikeitė? smile smile Būkit geri, kurie veda ĮI apskaitą, paneikit, pleasse.
jofky jofky 3286
2005-02-08 13:10 jofky
Taip ir dabar yra, tik pinigų gavimo principui taikyti yra apribojimai. Man tai neaktualu gyliau nesidomėjau.
Tiesi Tiesi 4035
2005-02-08 13:43 Tiesi 2011-09-11 03-38
Iš kur šitai nurašei? Paskaityk pati: klausi apie IĮ, o cituoji "gyventojas". IĮ - juridinis asmuo.


Lea rašė: Sveiki. Šiaip jau senokai turėjau reiklų su ĮI. Bet radau tokį dalyką (ir dabar negaliu nurimti iš smalsumo): "pajamų gavimo momentu laikomas teisės laisvai disponuoti lėšomis atsiradimo momentas, kai gyventojas lėšas gauna grynaisiais pinigais, pinigai pervedami į jo sąskaitą banke, apmokamos jo išlaidos ar pan.'" O juk anksčiau buvo du galimi variantai: sąskaitos išrašymo ir pinigų gavimo. Ką , tikrai pasikeitė? smile smile Būkit geri, kurie veda ĮI apskaitą, paneikit, pleasse.
dalka dalka 554
2005-02-08 14:21 dalka 2011-09-11 03-38

pupa rašė: Kažką seminare buvau girdėjusi, kad nuo 2003.01.01 tokio apmokestinimo neliko, tik nerandu nuorodų su pvz. A. Kapitanovo komentaras:
Pvz. 2000 m. UAB Kovas įsigijo pastatatą už 100 000Lt ir taikė investicijos lengvatą(pirmas arba antras būdas). 2003 metais šį pastatą investuoja į kitą įmonę. Jokių papildomų pelno mokesčio mokėjimų nebus, nepriklausomai nuo to, kad buvo taikyta kažkada investiciją. smile


Kas liečia investicijas IĮ tikrai neliko. PMĮ 58 str. 3 d. nuostatos galiojo tik iki 2003 m.
P
puppa 489
2005-02-08 15:36 puppa
Reiktų apibendrinti mergaitės šią temą, bat aš nesirįžtu smile
Vadinasi parduodant turtą ar savininkui išsiimant pelną (kuriam buvo taikyta investicinė lengvata, pvz:sąnaudų) jokių papildomų apmokestinimų neatsiranda? Nu tarkit las savo svarų žodį ir padedam tašką šiam klausimui smile
E
Emma 1993
2005-02-08 15:55 Emma
Tas svarus žodis PRIVALO būti su nuoroda:). Žodžio prie ŪOŽ neprisegsi, net ir paties svariausio:).

Tai eiti į VMI nenorite? O gal nueisite vis tik:)? O gal kas labai rimtas ir atsilieps :rollsmile Palaukim:).
P
puppa 489
2005-02-08 17:17 puppa
Ko gero aš pasitenkinsiu šiuo VMI atskymu į klausimą.

nauja.vmi.lt/lt/?itemId=1001799

UAB 2001 m. įsigijo nekilnojamąjį turtą už 400 000,-Lt. Investicijai taikė JAPMĮ 21 str.1d.2 p.nustatytą būdą. 2004 m. šį turtą pardavė už 250 000 Lt. Nuo kokios sumos reikia skaičiuoti pelno mokestį ir kelių mokestį?
2004-04-01

Pagal Lietuvos Respublikos pelno mokesčio įstatymo nuostatas, kadangi buvo taikytas antrasis investicijų apskaičiavimo (sąnaudų) būdas, t.y. visa nekilnojamojo turto įsigijimo vertė buvo atimta iš pajamų iš karto, tai pelno mokesčiu turėtų būti apmokestinama visa tikroji rinkos kaina. Šiuo atveju turto įsigijimo kaina yra lygi 0 (nuliui).

Kai parduodamas turtas, kurį įsigyjant buvo taikytas Juridinių asmenų pelno mokesčio įstatymo 21 straipsnio 1 dalies 2 punkte nustatytas investicijų apskaičiavimo (sąnaudų) būdas, tai pagal Pelno mokesčio įstatymo nuostatas turto vertės padidėjimo pajamų suma lygi to turto pardavimo kainai, nes pelno mokesčio apskaičiavimo atžvilgiu šio turto nenudėvėtoji įsigijimo kainos dalis (likutinė vertė) lygi 0 (nuliui). Tačiau, skaičiuojant atskaitymus į Programos sąskaitą, ši nuostata netaikoma.

Vadinasi, kai parduodamas turtas, kurį įsigyjant buvo taikytas Juridinių asmenų pelno mokesčio įstatymo 21 straipsnio 1 dalies 2 punkte nustatytas investicijų apskaičiavimo (sąnaudų) būdas, tai pajamas, nuo kurių skaičiuojami atskaitymai į Programos sąskaitą, sudaro buhalterinėje apskaitoje užregistruotas to turto pardavimo kainos ir likutinės vertės skirtumas.

Supraskim, kad ir išimant savininkui pelną(kuriam buvo taikyta investicija,pvz:sąnaudų būdas)apmokestinsim PMĮ ir GPM. smile
E
Emma 1993
2005-02-08 17:43 Emma
Kaip visą tą VMI parašymą reikia suprasti skaičiais smile ? Žodžių nelabai moku skaityti smile.
L
Lea_deleted 1608
2005-02-08 18:27 Lea_deleted
Ačiu, Tiesi. smile
dalka dalka 554
2005-02-09 07:22 dalka
Supraskim, kad ir išimant savininkui pelną(kuriam buvo taikyta investicija,pvz:sąnaudų būdas)apmokestinsim PMĮ ir GPM. smile[/quote]

Tikrai ne. Buvau VMI konsultuotis - atsakymas buvo PMĮ 58 str. 3 d. galiojo tik iki 2003 m. Aš taip ir dariau: 2002 metais išsiimokėtą ivnesticijom naudotą pelną apmokestinom PM, o nuo 2003 m. tik GPM moka savininkas.
E
Emma 1993
2005-02-09 09:05 Emma 2011-09-11 03-38
PMĮ 58 str. 3 d. galiojo tik iki 2003 m.
O DABAR koks dokumentas apie tai pasakoja? Gal turite užsirašiusi?
S
spes 612
2005-02-09 09:48 spes
gal zinot ka oi knygute reikia urasyti IĮ savinikui?kokia pelno dali isieme ar kaip?\
ir dar ar reikia nesti kazkaip patvirtinti i sodra?as dar nieked nedariau to tai zinau kad neprivaloma nuo siu metu bet man reiia nori savininkas paskola imt tai va ?prasau jei galit gericiau..
aciu
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui