airidabe rašė:
taip, as esu tas darbuotojas. lygiai tokias pat klaidas padaro ir mano kolege, taciau jos yra praziurimo pro pirstus. mano klaidos yra badomos. esu rasiusi rastiska "paaiskinima" pries koki menesi laiko, del konflikto su klientu. taciau nuobaudos negavau. dardavys pasake kad tai ne pasiaiskinimas,bet paaiskinimas del ko kilo konfliktas. tai bet jis teisiskai nebegali jau man skirti nuobaudu ir pastabu, ar ne? as neturiu kito darbo ir norejau dar padirbti bent kuri laika, o dabar jisai nusprende, kad as jau turiu iseiti. man finansai neleis isgyventi kol rasiu kita darba, todel noriu pasalpos. bet jeigu cia ras prie ko prikibti tai kaip suprantu nieko as negausiu?
Abejočiau, kad darbdavys jums norėtų ką nors duoti. Konfliktai su klientais šiaip jau yra negeras dalykas įmonės įvaizdžiui...
Dar galiu pasakyti, kad darbdavys privalo raštu ir pasirašytinai pareikalauti pasiaiškinti, bet darbuotojas aiškintis neprivalo - tai jo teisė, bet ne pareiga. Su paskirta nuobauda privalo pasirašytinai supažindinti. Jei tąsyk nepaskyrė, tai dabar jau nebegali.