Sveiki,
gal galėtumėte patarti?
VŠĮ planuoja apmokėti darbuotojo įmokas už studijas. Kokius dokumentus reikėtų sutvarkyti? Kažką girdėjau apie trišalę universiteto-darbdavio-studento sutartį.
Studentas pas mus dar nedirba, kol kas nesame tikri, ar norėtume jį iškart įdarbinti.
PMĮ radau tokias nuostatas:
mic.vmi.lt/documentpublicone.do?id=1000047287
[quote:433a5f87da]Nuo 2008-01-01, jei vienetas sumoka mokymo įstaigoms už fizinių asmenų,
susijusių su šiuo vienetu darbo santykiais, mokymą, tai sumokėtos sumos mokestiniu laikotarpiu atskaitomos iš pajamų. [/quote]
ir
mic.vmi.lt/documentpublicone.do?id=1000047284
[quote:433a5f87da]Nuo 2008-01-01, jei vienetas sumoka mokymo įstaigoms už fizinių asmenų, kurie
nėra susiję su vienetu darbo santykiais, mokymą, tai sumokėtos sumos šiems asmenims pradėjus dirbti vienete, gali būti priskiriamos ilgalaikiam nematerialiam turtui ir amortizuojamos per šiam turtui PMĮ 1 priedėlyje nustatytą amortizacijos laikotarpį.[/quote]
Kaip suprantu, skirtumas yra tas, kad jei darbuotojas įsidarbina baigęs mokslus, nuo tada imama skaičiuoti amortizacija, o jei jis dirba jau dabar, amortizacija skaičiuojama jau dabar?