egluteeeeeekopija rašė:
Labas vakaras kolegos,
Noriu prašyti patarimo.
Problema tokia yra ūkinis vienetas, kurio steigėjai yra keli ūkiniai vienetai.
Pagrindinio vieneto ir 2 iš steigėjų buhalterinę apskaitą vedė kelis metus buhalterinių paslaugų įmonė, kitus vedė buhalterė.
Pernai savininkams kilo mintis, kad gal reikia turėti vieną savo buhalterę, nes buvo problemų ir gaunant ataskaitas ir nesutapimų. taigi buh.paslaugų įmonė jau spalio mėn žinojo, kad ji turi užbaigti 2020 m. ir viską perduoti.
Gale metų paprašę kontrolinių skolų iššifravimų, išsigandome, kad niekas nesueina, tada rankiojom sąskaitas pavedimus, susisteminom duomenis ir pateikėm, taip pats stengėmės sausio pradžioje pateikti kuo greičiau viską kad būtų galima užbaigti metus.
Tikėjomės bent vasario gale kažką gauti. Dabar gaunam skolas ir matom, kad ne tik kad nesutvarkyti tarpusavio įsiskolinimai, bet yra problemų ir su išorės tiekėjais ir pirkėjais. Taip pat IMAS registrai yra su klaidom, beveik visos PVM deklaracijos neatitinka sąskaitų duomenų. Prasidėjo klausimai apie banko išrašus-kas kam vesta, nors išrašai buvo pateikinėjami kas mėn ir tada nekilo jokių klausimų.
Sprendžiame dilemą ką daryti? ar baksnoti pirštu į kiekvieną klaidą ir reikalauti jos taisymo(bet taip galim ir kitų metų sulaukti)? Ar priimti padarytą balansą toks koks ten pagal jų suvedimą gavosi?
Ir tada taisyti? Bet taisymai tada jau per 2021 metus?
Gal kas turėjote tokią situaciją.
Jeigu buvo tvarkingai teikti dokumentai ir atlygis buhalterinei įmonei mokėtas laiku, manyčiau reikalaukite sutvarkyti. Aišku tai kažkiek užtruks, bet terminai balansams dar nesibaigė. Iš patirties - tokie dalykai būna kai buhalterinių paslaugų įmonėje skirtingi asmenys veda sąskaitas, bankus, t.t. ir nėra pakankamos kontrolės.
Tikrai nepavydžiu naujai buhalterei, jei prisiims "kažką" ir reikės susitvarkyti. Vieno tokio jovalo jau antrus metus neatkuopiu. vis išlenda kažkas...