2003-01-27 20:37
Laima
Situacija tokia:UAB direktorius, jis ir vienintelis akcininkas, ir kasininkas ir atskaitingas asmuo. Manyciau situacija dazna. Administraciniu, gamybiniu patalpu imone neturi. Irengti atskira kasa nera prasmes ir butinybes. Atlyginimai darbuotojams ismokami objektuose arba pervedami i korteles. Direktorius noretu, kad ir pinigai, kuriuos jis isleidzia pirkdamas medziagas, butu pervedami jam i kortele. Pasibaigus menesiui jis pateikia avansine ataskaita. Taip sakant, nenori jis lakstyti i banka kiekviena karta su cekiu knygele, o paskui su issiputusia kisene vazineti is vieno miesto i kita, be to ir komisinius sutaupo. Konsultavausi su auditoriais, sako gerai, galima, tik kad butu pinigai apskaityti. Vakar buvau mokesciu inspekcijoj, sako negalima, apie FAPM pradeda aiskinti. Tai gal jus ka galite patarti? Ar is karto rasyti paklausima VMI, bet velgi nesaugu .