2008-03-15 13:59
Gyventojų pajamų mokestis »
Dėl motinystės pašalpos apskaičiavimo »
#501204
Na is esmes tai taip, jei pasalpa butu pradeta moketi 06 men, tada buciau daugiau gavusi, bet as cia per velai siek tiek susidomejau tomis lubomis...
O be to tada imtusi jau ne 2008 I ketv, bet 2007 IV-o si ketv mano pajamos zenkliai mazesnes uz 2008 I ketv. ir jau butu per velu ka nors daryti. O su 2008 I ketv pajamomis dar galima pasikelti tiek,kiek truksta:)
Svarbu,kad visos trys dabar tos pacios nuomones, labai aciu uz pagalba:)
2008-03-15 12:34
Gyventojų pajamų mokestis »
Dėl motinystės pašalpos apskaičiavimo »
#501168
Na net nz....bet mano klausimas buvo : ar verta man tuos 5 dydzius draudziamuju pajamu tureti, ar ir maziau uztenka,norint gauti maximuma.
2008-03-15 12:09
Gyventojų pajamų mokestis »
Dėl motinystės pašalpos apskaičiavimo »
#501157
[quote="grazuolyte"][quote="Jurga"][quote="grazuolyte"]
Tininga rašė:
Jurga rašė: , Tai tu sutinki su mano skaiciavimu, kad 07 men max 1 d. motinystes (tevystes) pasalpa-321.36 Lt?:) ir daugiau kaip 19 282 Lt pajamu tureti kaip ir neverta?:)
man irgi taip isaiskino sodroje esantys rimti, pazistami zmones, ir as su siais skaiciavimais visiskai sutinku.
Kadangi man nusimato rugpjutis tai mano max kur kad didesnis. Galiu kelti viska iki maximumo.
Na taip. tau tada 21210 Lt reikia, labiau nei man pasiseke:). Aciu labai uz atsakyma, nors su kuo nuomone sutapo...o tai as jau galvojau,kad ne taip cia kazka suprantu...pagalvojau kam man tuos ~ 2000 lt rodyti (kad butu 21 210 pajamos), jei neverta....is sodros vis tiek didesnes pasalpos negausiu...
2008-03-15 11:48
Gyventojų pajamų mokestis »
Dėl motinystės pašalpos apskaičiavimo »
#501144
grazuolyte rašė: Tininga rašė: Jurga rašė: Bet pasalpa 07 men, negali buti didesne uz 6888.30 Lt
www.sodra.lt/index.php?cid=325
Cia dar nera 07 men max pasalpos, bet ja galima pasiskaiciuoti. Tai mane ir domina ar verta tureti uz 2008 I ketv 21210 Lt pajamu, tam kad kompens DU butu 7070, ar uztenka ir 19 282 Lt. :)
Man atrodo, tu painioji motinystės ir motinystės (tėvystės) pašalpas. Prie ko čia liepa, jei dienos vidutinį komp.uždarbį daugina iš
pastovaus dydžio: 20.75? Ten toji Sodros lentelė yra skirta
motinystės pašalpai (ji būna skirtinga už atskirus mėnesius).
Paprasčiausiai galima padalinti iš kito galo: 7070/20.75=340.72 Lt. Šį max dienos komp.uždarbį dauginam iš I ketvirčio d.d.: 340.72*60=20443.20 Lt. Mano nuomone, tu turėtum tiek uždirbti per I ketvirtį, kad gautum max pašalpą.
ne ji nepainioja, nes labai svarbu kuri menesi iseisi vaiko auginimo atostogu, kad gautum max. pvz rugpjuti labiau apsimoka nes tada yra 20 d.d.7070/20 ir tada dienos uzdarbis 353,5 kaip ir 1 ketvircio max.,
Vadinas jei imanoma geriau iseiti rugpjuti , o ne liepa . Ar ne taip Jurga???
Taip su tavim sutinku:),kad 08 men butu geriau, bet cia jau as negaliu rinktis, nes tam,kad 08 men baigtusi motinystes pasalpa,man dar visa kova butu reikeje dirbti, o pagal vaikiuko dydi dakatre pranasauja,kad gimdymas 04 men gale gali buti....tai taip jau saves kankinti nenorejau, nes ir taip 32 savaite i dekretines isejau:). Tai tu sutinki su mano skaiciavimu, kad 07 men max 1 d. motinystes (tevystes) pasalpa-321.36 Lt?:) ir daugiau kaip 19 282 Lt pajamu tureti kaip ir neverta?:)
2008-03-15 11:41
Gyventojų pajamų mokestis »
Dėl motinystės pašalpos apskaičiavimo »
#501142
Tininga rašė: Jurga rašė: Bet pasalpa 07 men, negali buti didesne uz 6888.30 Lt
www.sodra.lt/index.php?cid=325
Cia dar nera 07 men max pasalpos, bet ja galima pasiskaiciuoti. Tai mane ir domina ar verta tureti uz 2008 I ketv 21210 Lt pajamu, tam kad kompens DU butu 7070, ar uztenka ir 19 282 Lt. :)
Man atrodo, tu painioji motinystės ir motinystės (tėvystės) pašalpas. Prie ko čia liepa, jei dienos vidutinį komp.uždarbį daugina iš
pastovaus dydžio: 20.75? Ten toji Sodros lentelė yra skirta
motinystės pašalpai (ji būna skirtinga už atskirus mėnesius).
Paprasčiausiai galima padalinti iš kito galo: 7070/20.75=340.72 Lt. Šį max dienos komp.uždarbį dauginam iš I ketvirčio d.d.: 340.72*60=20443.20 Lt. Mano nuomone, tu turėtum tiek uždirbti per I ketvirtį, kad gautum max pašalpą.
Atsiprasau, ne ta nuoroda imeciau, taip ta kur idejau-motinystes pasalpai,kuri kiekviena men yra skirtinga.
Motinystes(tevystes) pasalpai cia lentele:
www.sodra.lt/index.php?cid=329
Tai tu manai,kad 07 men motinystes (tevystes) pasalpa ant popieriaus gali buti didesne nei 6668.30 Lt?
2008-03-15 11:16
Gyventojų pajamų mokestis »
Dėl motinystės pašalpos apskaičiavimo »
#501121
Jie žiūri, kad
ne pašalpa, o
kompensuojamasis uždarbis būtų ne didesnis už 7070 Lt.
Gal dar mėgint Sodrai paskambinti?[/quote]
Bet pasalpa 07 men, negali buti didesne uz 6888.30 Lt
www.sodra.lt/index.php?cid=325
Cia dar nera 07 men max pasalpos, bet ja galima pasiskaiciuoti. Tai mane ir domina ar verta tureti uz 2008 I ketv 21210 Lt pajamu, tam kad kompens DU butu 7070, ar uztenka ir 19 282 Lt. :)
2008-03-15 11:01
Gyventojų pajamų mokestis »
Dėl motinystės pašalpos apskaičiavimo »
#501107
Na vakar kai skambinau specialistei, tai ji sake,kad liepos menesio pasalpa negali buti didesne uz 6668.30 ( cia ant popieriaus). Tai pagal tai gaunu,kad 1 d.kompensuojamasis DU-321.36 Lt. Tuomet 321.36*20.75=ir gaunasi 6668.30 Lt. Tai tam,kad 1d. kompens DU butu 321.36 Lt pagal mane uztenka 19 282 Lt pajamu, daugiau tureti kaip ir neapsimoka....
2008-03-14 16:01
Gyventojų pajamų mokestis »
Dėl motinystės pašalpos apskaičiavimo »
#500875
Tininga rašė:
Jurga rašė: Kaip as suprantu, tai motinystes pasalpos yra max ir min dienos pasalpa, o motinystes (tevystes)pasalpos yra maximali ir minimali ne dienos, bet jau menesio pasalpa. Na bent jau Sodra savo tinklapyje tokia info pateikia. Tai mane domina motinystes (tevystes) pasalpa (kol vaikui sueis 1 metai)
Aš įsivaizduoju, kad jie vis tiek paskaičiuoja vid.dienos kompensuojamąjį uždarbį pagal užpraeitą ketvirtį, daugina iš 20.75, ir tuomet žiūri, ar neviršija to maksimumo (mėnesinio)
tuomet gautusi,kad jei pasalpa bus pradeta moketi lipos menesi, max 1 d dydis-7070/22=321.3636 Lt. Ir visai nebutina tureti 21 210 Lt uz 2008 I ketv,tam kad butu gauta maximali pasalpa.Tuomet pagal mane uztenka ir 19 282 Lt pajamu uz 2008 I ketv.
Tada 19 282/60=321.37 Lt. Ir bus priskaiciuota 321.3636*20.75=6668.30 maximali 07 men pasalpa. Ar teisingai galvoju?
2008-03-13 16:50
Gyventojų pajamų mokestis »
Dėl motinystės pašalpos apskaičiavimo »
#500358
Kaip as suprantu, tai motinystes pasalpos yra max ir min dienos pasalpa, o motinystes (tevystes)pasalpos yra maximali ir minimali ne dienos, bet jau menesio pasalpa. Na bent jau Sodra savo tinklapyje tokia info pateikia. Tai mane domina motinystes (tevystes) pasalpa (kol vaikui sueis 1 metai)
2008-03-13 15:17
Gyventojų pajamų mokestis »
Dėl motinystės pašalpos apskaičiavimo »
#500337
Sodroje man taip isaiskino: jeigu menesio pajamos daugiau nei
1414*5=7070 Lt, tada skaiciuojant pasalpa neziuri tavo konkreciu
pajamu, bet moka maximalia pasalpa.
Na tarkime nest gimd pazymejimas baigiais 2008 07 men. vadinasi, jeigu
2008 I ketv. pajamos 7070*3=21 210 Lt ir daugiau, gaunu max liepos
men pasalpa.
O max liepos men pasalpa: 1414*5/22*20.75=6668.30 Lt.
Kitas variantas, mano 2008 I ketv draudziamosios pajamos 20 000
Lt.-maziau nei 7070 menesiui, vadinasi skaiciuos konkreciai pagal mano
pajamas .Ir ka gi gaunu:
20 000/60*20.75=6 916.67
Klausimas, kur logika, kad nuo mazesniu pajamu 20 000 ( o ne nuo 21
210) gaunasi didesne pasalpa 6916.67, o ne 6668.30 Lt.??? Ar gali taip buti.....ar kazkaip kitaip cia reikia skaiciuoti....
2008-03-13 10:26
Gyventojų pajamų mokestis »
Dėl motinystės pašalpos apskaičiavimo »
#500189
Motinystes pasalpa bus pradeta moketi 2008 07 men. is 2008 I ketv. Klausimas-kokios turi buti 2008 I ketv pajamos, kad is Sodros butu gaunama max pasalpa? Mano supratimu nereikia 7070*3=21 210 Lt, uztektu ir tarkime 19 300 Lt uz 2008 I ketv. Ar teisingai galvoju?
2008-03-13 09:44
Darbo teisė »
Tėvystės atostogos »
#500149
Na bet ta pacia pirma diena kada gimdymas baigias gali buti,kad darbo laikas jau bus pasibaiges, tai kaip tada pristatyti ta pazyma, jeigu nori jau nuo pirmos gimimo dienos iseiti tevystes atostogu? O pazyma ligonine jau pirma diena atiduoda?
2008-03-12 19:04
Darbo teisė »
Tėvystės atostogos »
#500009
Ar teisingai suprantu: ta diena, kai gimsta vaikiukas vyras i darba gali neiti (telefonu informuoja,kad eina tevystes atostogu).Prasyma atostogoms parasyti galetu ir atbuline data, kad nuo tos dienos kada gime vaikiukas butu isleistas tevystes atostogu, kol vaikui sueis 1 menuo. O kai jau tures isakymo kopija del pasalpos ismokejimo kartu su kitais dok. gali kreiptis i sodra per pusmeti? Juk is anksto nelabai zinos tevelis, nuo kurios dienos rasyti prasyma tevystes atostogoms...
2006-09-25 07:42
Gyventojų pajamų mokestis »
Pajamos natūra »
#321409
Taip pat ir sodros ketvirtineje reikia parodyti tuos 450 Lt ir nuo ju priskaiciuotas sodros imokas?
2006-09-24 22:02
Gyventojų pajamų mokestis »
Pajamos natūra »
#321404
prideti prie DU ziniarastyje tuos 450 lituku tikrai nelogiska-nes darbuotojui tai juk neismokesiu daugiau pinigeliu, nei jo atlygis...Kolegos,gal kas nors galite parasyti saskaitu korespondencijas tai romantisko viesbucio saskaitai...
2006-09-24 15:46
Gyventojų pajamų mokestis »
Pajamos natūra »
#321355
Su priedu prie atlyginimo zinoma,kad butu viskas aisku ir paprasta, bet deja...sefas nori,kad sis paskatinimas butu isreikstas ne pinigais...Ir jau saskaitele is druskininku sanatorijos mums israsyta ir atsiusta....
2006-09-24 12:15
Gyventojų pajamų mokestis »
Pajamos natūra »
#321339
Turiu PVM S/F -romantiskas savaitgalis konkreciam imones darbuotojui - 450 Lt. su PVM.Cia kaip ir paskatinimas uz gera darba.Suprantu,kad tai yra pajamos natura, ir kad reikia apmokestinti kaip ir darbo uzmokesti.Bet neaisku, kaip tai realiai reikia padaryti...
1.Prideti tuos 450 lt prie darbo uzmokescio priskaitymo ziniarastyje atskiru punktu? Na tarkime taip ir pavadinti-pajamos natura? ir tada apmokestinti kartu su darbo uzmokesciu?
2. O kaip tada uzpajamuoti PVM S/F? Jei jau pridedu tuos 450 Lt prie darbo uzmokescio tai kai uzpajamuosiu PVM S/F sanaudos kaip ir du kartus apskaitoje atsidurs....
3. PVM neatkaitomas?
Prasau, padekite...
2006-08-20 23:45
Įvairūs »
dėl alimentų ir kt baudos »
#307410
Ar gali anstolis arestuoti visas saskaitas, ir nusirasyti visas iplaukas.Ka patartumete daryti, jei visas atlyginimas gaunamas i saskaita, ir pagal anstolio nurodyma,bankas is karto visa suma nuraso .Ir ar teisingai anstolis elgiasi, neissiuntes nurodymo imonei is atlyginimo isskaiciuoti tam tikra suma, o kaip pagrindine priemone pasirinkes saskaitu arestavima.
2006-08-08 19:15
PVM »
Ilgalakio turto PVM atstatymas »
#304473
Dar reikia pranesti ir VMI apie prekiu praradima?
Na buvo isilauzimas i ofisa ir buvo atvykusi policija-apziurejo isilauzima, paeme pirstu antspaudus ir manau.kad kazkoki popiereli surase-tai jau cia bus irodymas turto praradimo ir nereiks tikslinti PVM?
2006-08-08 18:57
PVM »
Ilgalakio turto PVM atstatymas »
#304470
2006 06 men nupirktas nesiojamas kompiuteris 2006 07 men buvo pavogtas.Policijai pranesta. Ar reikia atstatyti atskaityta Pirkimo PVM uz kompiuteri? Nurasant kompiuteri bus leidziami atskaitymai ar ne?
2006-02-20 19:55
Bendra »
mokesciai uz reklama ant auto »
#251447
Na pas mus yra automobilų nuomos sutartys su darbuotojais.Ir tose sutartyse yra punktas ir apie reklamą,kad darbuotojai dar kartu ir reklamuoja firmą.Yra numatytas lipduko dydis ir pan. Prie šių sutarčių pridėjome ir automobilių nuotraukas(jau su reklaminiais lipdukais).
2006-02-20 19:44
Bendra »
mokesciai uz reklama ant auto »
#251439
Smalsi rašė: O ar čia ne A klasės pajamos? Nuo tokių pajamų pajamų mokestis išskaičiuoja ir jį sumoka VMI juridinis asmuo, o žmogelis gauna kas lieka ir jam pačiam jau nieko specialiai dėl to daryti nebereikia.
Taip,tai yra A kl.pajamos už kurias 15 proc.pajamų mokestį sumoka įmonė.
2006-02-02 19:48
Gyventojų pajamų mokestis »
FR0466 »
#246786
jau negalioja FR0466...
2006-02-02 07:21
Gyventojų pajamų mokestis »
FR0466 »
#246393
pažymos pildymo instrukcijoje parašyta,kad pažymoje gyventojui pageidaujant,gali būti įrašomos ir B kl.pajamos.
2006-02-01 19:12
Gyventojų pajamų mokestis »
FR0466 »
#246344
Kaip ketinate pažymoje išskirti A klasės pajamas nuo B ? Tarkime, kad gyventojas gavo ir A klasės pajamų kodas 70 ir B kl. paj.-kodas 70?
2006-01-31 20:09
Gyventojų pajamų mokestis »
forma 573 »
#245857
norėjau dar dėl apvalinimų pasitikslinti.Ar bandėte kas nors į VMI skambinti ir klausti ar turi sutapti pajamų mokesčio suma 0572 formų(12 dekl) su 0573 duomenimis.Man gavosi 7 lt skirtumas.Susumavus visas 0572 už 2005 m gaunasi 7 lt daugiau nei 0573 formoje.Jei lyginti su priskaitymo žiniaraščiais 2005 01 -12 mėn., tai pagal žiniaraščius gaunasi 4 lt daugiau nei 0573....Tas skirtumas gaunasi dėl apvalinimų...Logiška,kad sumos nesutaps kai apvalini 24 kartus (juk kiekvienoje 0572 formoje apvalinti reikėdavo 2 kartus: iki 15 d. viena suma, ir iki 31 d. kita suma), ir 1 karta apvalini 0573 formoje....
Suprantu, kad 0572 18 eilučių suma turi sutapti ct i ct ir 0573 formoje,nes ir mėnesinės formos buvo neapvalinamos.Taip man ir gaunas...Bet va su pajamų mokesčiu tai skirtumas gaunasi....
Įdomu kaip VMI darbuotojai komentuoja gyventojų pajamų mokesčio skirtumą kelių Lt tarp 0572 formų uz 2005 m ir 0573
...
2006-01-19 21:50
Įvairūs »
daikto pajamavimas »
#242504
sąskaitą faktūrą jau gaunate su numeriu,naujo numerio jums suteikti nereikia.
2006-01-19 21:44
Bendra »
FR 0471 »
#242503
ačiū
2006-01-19 20:49
Bendra »
FR 0471 »
#242489
kur parašyta, kad nereikia deklaruoti iki 290 lt išmokėtų B kl. pajamų?
2006-01-11 21:01
Bendra »
Slauga »
#240319
Darbuotojas nepranese,kad nedarbingumo pazymejime bus pazymetas ligonio slaugymas.Personalas zinojo tik ligos laikotarpi,buhalterija atitinkamai paskaiciavo darbo uzmokesti uz 2005 12 men ir ji pervede darbuotojui 2005 12 men.2006 m. jau pridavus ketvirtine dekl. sodrai ir menesine pajamu dekl. darbuotojas atnesa biuleteni-kuriame pazymeta ligonio slaugymas...Uz pirma ligos diena imone priskaiciavo ir ismokejo ligos pasalpa,nors ji nepriklause.Ka patartumete daryti: taip ir palikti? suma apie 50 lt ar tikslinti sodros ketvirtine ir pajamu dekl. ir sausio men maziau darbuotojui ismoketi ? Kas jeigu nedarbingumo pazymejime uzpildyciau kad imone apmokejo uz pirma slaugos diena?