Jei turtas bendras, remonto sąnaudas turėtumėt skirstyt ant visų, t.y. sutartis su bendrasavininkiais, kad jūs tarkim organizuojat remontą, o paskui jiems jų turto daliai išstatot sąskaitas.
Jei visą turto remontą prisiimsit sau, manau neįrodysit, kam jums jūsų veiklos vystymui prireikė suremontuot kaimyno turtą :)
Dalia29 rašė: Turiu tokią situaciją. Yra nupirktos patalpos. Mes jas remontuojame. Mes ir dar trys kitų tame pačiame pastate esančių firmų savininkai remontavome bendro naudojimo patalpas ir įrengimus (dalį stogo, kanalizaciją,vandentiekį, laiptines, laiptinės langus). Dabar gavau sąskaitą už šiuos remontus. Dėti prie savo patalpų remonto sąnaudų nelabai norisi (nes noriu išvengti 50 proc.), be to ir nelabai logiškai atrodo.
Jei kas buvote susidūręs, kaip darėte?