2003-09-10 10:19
RamuneS
Aš dirbu. Aptarnavimo lygis? Tokio iš vis nėra, bent jau jų pagrindiniame biure, siūlyčiau bendrauti per jų dilerius. Minusų yra vien jau vien dėl kainos. Kiekvienas pakeitimas, papildymas pagal kliento poreikius traktuojamas kaip konsultacija ir už tai imami pinigai. Jei pasirašote metinę aptranavimo sutartį, tada konsultacijos telefonu būna nemokamos, o atvykus į darbo vietą - 50 proc. nuolaida. Jei tokią sutartį nuspręstumėt nutraukti, tai gana sudėtinga tai padaryti, nors sutartyje ir parašyti, kad klientas bet kada gali ją nutraukti.
Programos atnaujinimai nemokami, bet turi pats jų reikalauti ir pats domėtis ar tokie yra. Jei nori, kad atnaujinimus tau padarytų atvykę specialistai, už tai imamas mokestis kaip už konsultacijas. Atnaujinimus gali pasidaryti ir pats pasiėmęs juos iš interneto.
Jei pas tave kažkokiu būdu rodomi neteisingi duomenys pvz. tiekėjų būklėje, tai irgi bus traktuojama kaip konsultacija:)
Nusibodo duomenų importas/eksportas, jei nori ką nors su Excel daryti arba jei ima rodyti neteisingus duomenis irgi darai tą pačią procedūrą. Sunku taisyti įrašus, jei pvz. netyčia įrašei ne tos dienos s/f datą arba pavedimo datą. Na vietomis kažkokia ji man "nedabaigta" programa ir, pasirodo, kartais labai svarbu ir aptarnavimas, nelanksčiai jie žiūri į mažus klientus, oi nelanksčiai...