Reikia patarimo dėl Hansa Financials

A
ataskaita 268
2003-12-01 15:01 ataskaita
Aš irgi kas mėnesį turiu pateikti ataskaitas užsieniečiams, bet viską vedu pagal sąskaitas ir viskas gerai.
A
astulka 994
2003-12-01 15:04 astulka
na as iki audito irgi vedziau ir galvos nekvarsinau, bet kai patikrino- liepe atitaisyt...atlikti koregavima. todel pakoreguokit nors 12 men:))
S
Sonata 79
2003-12-01 15:07 Sonata
Jeigu koreguočiau tik gruodį, tai gruodį sąnaudos susidvigubintų ir išsikreiptų gruodžio rezultatas...
S
Sonata 79
2003-12-01 15:13 Sonata
O tu astulka jau dirbi su HF 4.0 versija? Nes man mūsų dileris sakė, kad 4.0 versija dar ne visai gerai veikia... Įdomu, ar joje ištaisė 3.9 versijos klaidas.
A
astulka 994
2003-12-01 15:20 astulka
dirbu su 4,0. Bet kadangi as perejau is Classik i 3,9, ir 3,9 dare esmine klaida - ataskaita prekiu likuciai po perskaiciavimo- nuluzta programa, 4,0 versijoj liko ta pati problema. Siaip 4,0 yra patogesne valdymu nei 3,9. Ir daug maloniau dirbasi. Kadangi man ilgai neteko dirbti su 3,9, tai negaliu pasakyti kas keitesi... Bet 4,0 turi ir tu paciu dalyku, apie kuriuos jau rasiau kaip ir 4,0. O be to man susidaro ispudis, kad jie keicia vaizda, naudojimosi patoguma, bet kol pakeis mano atrastas klaidas - praeis daug laiko, nes vis ju ats - dabar niekuo negalim padeti. Siaip yra tokiu dalyku, kurie buvo itin patogus Classik versijoje, bet 3,9 ir 4,0 ju neisliko. Ir priejau isvada, kad jie ne tik patobulina bet ir sugadina:)
S
Sonata 79
2003-12-01 15:25 Sonata
O 4.0 versijoje sukuria iš pardavimo faktūros kasos pajamų orderį? Ir ar pirkėjo kortelėje yra banko rekvizitai?
3.7 versijoje visa tai buvo, o šitoje staiga nebėra... Kaip pasakiau dileriui, tai apako, kodėl jam kiti klientai to nesakė... Žadėjo sutvarkyti ir taip jau antri metai...
Ir dar, 3.9 versijoje pardavimų užsakymuose valiuta nesamoningą BP rodo, neįmanoma pažiūrėti ar teisingai kainą apskaičiuojame...
A
astulka 994
2003-12-01 15:31 astulka 2011-09-11 03-17

Sonata rašė: O 4.0 versijoje sukuria iš pardavimo faktūros kasos pajamų orderį?
nuorodoje SPECIALUS yra spausdinti kasos pajamu orderi. ir sukurti kasos pajamas. Kadangi sito kol kas nenaudoju, negaliu pasakyt kaip veikia.

Ir ar pirkėjo kortelėje yra banko rekvizitai?
yra banko rekvizitai

3.7 versijoje visa tai buvo, o šitoje staiga nebėra... Kaip pasakiau dileriui, tai apako, kodėl jam kiti klientai to nesakė... Žadėjo sutvarkyti ir taip jau antri metai...

na jo - as irgi kai jiems pasakiau - kad daug klaidu yra, tai jie vis zada pataisyti, bet neturiu net vilties, kad greitai:))


Ir dar, 3.9 versijoje pardavimų užsakymuose valiuta nesamoningą BP rodo, neįmanoma pažiūrėti ar teisingai kainą apskaičiuojame...


na klaidu yra, kad neteisingai kai kuriu prekiu savikainas perkelia, ir nesuranda vis del ko taip yra. As tai jau visiskai nusivyliau ta Hansa. Nors imk ir sugrisk prie Classik, kuo maziau navarotu, tuo maziau klaidu:))
S
Sonata 79
2003-12-01 15:37 Sonata
Aš vis maniau, kad čia tik Kaune dileriai taip prastai dirba ir vis žadėjau kreipti į pačia "Hansa Financials"... Bet matau, kad ir jie šaunuoliai smile
A
astulka 994
2003-12-01 15:39 astulka
as su pacia Hansa Financial bendrauju. nieko gero..... Visas mano isvardintas problemas isspres gave ats is ....uzsienieciu..... Sunku laukti, kai reik dirbti....
L
LUX 13
2003-12-02 08:10 LUX
O kaip tokiu atveju, kaip naudojami D/K padidėjimai? Juk tada atsiranda DK operacija, o ne per pirkimų knygą?
Arba kai įvedama pavyzdžiui telekomo sąskaitą? Aš įvedu dvi sąskaitas praėjusio mėnesio gale suma už paslaugas ir einamąjį mėnesį PVM. Tada ir sugriūna visa PVM kodų sistema.[/quote]

D/K padidėjimų nenaudojų.
Būsimų (praėjusių) laikotarpių sąnaudas apskaitau taip:

1. atvejis - sąskaita vėliau

2003-10-31 įrašas

D61 100,-
K49 100,-

2003-11-05 sąskaitos datos įrašas:

D49 100,-
D251 18,-
K450 118,-


2 atvejis - sąskaita anksčiau

2003-10-25 sąskaitos dienos įrašas

D29 100,-
D251 18,-
K450 118,-

2003-11-01 įrašas

D61 100,-
K29 100,-


Abu įrašus (jeigu galima) darau vienu metu.
S
Sonata 79
2003-12-02 08:14 Sonata
O kodėl nenaudoji D/K padidėjimų? Juk žiauriai patogu visoms būsimų laikotarpių sąnaudoms apskaityti...
L
LUX 13
2003-12-02 08:35 LUX 2011-09-11 03-17

Sonata rašė: O kodėl nenaudoji D/K padidėjimų? Juk žiauriai patogu visoms būsimų laikotarpių sąnaudoms apskaityti...


Gal aš esu senamadiškas - naudoju kuo paprasčiausias programos galimybes, kuriose jau nėra klaidų
Busimų laikotarpių sąnaudas, jeigu reikia skaidyti į laikotarpius, apskaitau kaip ilgalaikį turtą.
L
LUX 13
2003-12-02 08:43 LUX
Dėl parduotų prekių savikainos: HF nėra perskaičiavimo mechanizmo, t.y. BŪTINA operacija, liečiančias sandėlį (tiksliau liečiančias tą pačią prekę) suvesti chronologine tvarka. Tai liečia visas sandėlio operacija ir pardavimus.
Taip pat aš visada naudoju sąvybę "Kredito pažyma atnaujina sandėlį".
Klaidingos savikainos priežastimi gali būti PARDAVIMŲ grąžinimai (mokėjimo būdas - kredito pažyma) kai sandėlyje jau neliko tų prekių.
A
astulka 994
2003-12-02 08:46 astulka 2011-09-11 03-17

LUX rašė: Dėl parduotų prekių savikainos: HF nėra perskaičiavimo mechanizmo, t.y. BŪTINA operacija, liečiančias sandėlį (tiksliau liečiančias tą pačią prekę) suvesti chronologine tvarka. Tai liečia visas sandėlio operacija ir pardavimus.
Taip pat aš visada naudoju sąvybę "Kredito pažyma atnaujina sandėlį".
Klaidingos savikainos priežastimi gali būti PARDAVIMŲ grąžinimai (mokėjimo būdas - kredito pažyma) kai sandėlyje jau neliko tų prekių.



na aisku- nesusidurus galima spelioti, bet pas mane taip nera. Kai atsiverti prekes istorija - viskas tvarkingai, prekes savikaina tarkim 3,16, o kai vedi pardavimu uzsakyma - savikaina rodo 0,12. Ir kur ieskot??
L
LUX 13
2003-12-02 08:55 LUX 2011-09-11 03-17

astulka rašė:

LUX rašė: Dėl parduotų prekių savikainos: HF nėra perskaičiavimo mechanizmo, t.y. BŪTINA operacija, liečiančias sandėlį (tiksliau liečiančias tą pačią prekę) suvesti chronologine tvarka. Tai liečia visas sandėlio operacija ir pardavimus.
Taip pat aš visada naudoju sąvybę "Kredito pažyma atnaujina sandėlį".
Klaidingos savikainos priežastimi gali būti PARDAVIMŲ grąžinimai (mokėjimo būdas - kredito pažyma) kai sandėlyje jau neliko tų prekių.



na aisku- nesusidurus galima spelioti, bet pas mane taip nera. Kai atsiverti prekes istorija - viskas tvarkingai, prekes savikaina tarkim 3,16, o kai vedi pardavimu uzsakyma - savikaina rodo 0,12. Ir kur ieskot??


Kiek teko aiškintis, vis delto pagrindinė blogos savikainos priežastis yra eiliškumo nesilaikymas. Tai įrodyti kartais būna sunku. Pvz. reikėtų atsispausdinti prekės įstoriją. Po to operacijų žurnalą ir tikrinti (ten nurodomas realus operacijos įvedimo laikas) ar visos operacijos, liečiančio tą prekę, įvestos chronologiškai. Taip pat reikėtų atsiminti, kad nors operacijų žurnale nurodyta tik įvedimo data, bet HF eiliškumui nustatyti naudota ir laiką.
RamuneS RamuneS 807
2003-12-02 08:59 RamuneS
To LUX: tu kažkur minėjai apie dirbančiųjų su Hansa kvalifikacijos stoką. Aš su tuo sutinku dalinai. Moku tiek, kiek mane apmokė "Hansa" darbuotojai, o visa kita - kiekvieno buhalterio kūrybingumo klausimas. Beje, pirmą kartą girdžiu, kad yra kažkokie kursai - gal savo laiku būčiau juos lankiusi, neuždavinėčiau kvailų klausimų. Antras dalykas - o jūs gavote "vadovą" lietuvių kalba kaip naudotis "Office"? Aš ne. Gal jei jį turėčiau, tai savo kvalifikaciją kelti galėčiau pati. Tiesa, dabar jau turiu 3 knygas anglų kalba, tik čia jau mano problema kada turėsiu laiko jas analizuoti...

Dėl seminarų - deja,niekada, net galiojant aptarnavimo sutarčiai, negavau jokių kvietimų dalyvauti (turbūt patekau į nepageidaujamų klientų sąrašą?).
Taigi, kol kas įžvelgiu tik 1 aptarnavimo sutarties pranašumą - nemokamas programos atnaujinimas (sumokėsite tik už duomenų perinstaliavimą).

Dar noriu padėkoti "Presmei" už iniciatyvą ir konsultacijas! Pasirodo, kartais viskas labai paprasta ir įmanoma, man padėjo susitvarkyti kai kuriuos iškilusius klausimus. O PVM statistikos problema berods jau išsprendžiama naujesnėje "Office" versijoje. Tačiau reikia arba mokėti iš naujo, arba atnaujinti aptarnavimo sutartį.

Su tuo sutikčiau, tik norėtųsi mažai įmonei mokant nemažą sumą pinigų gauti kažką daugiau, pvz. keletą nemokamų konsultacijų per metus arba vieną nemokamą seminarą per metus.
Aš paskaičiavau, kad per metus į konsultantus kreipiausi tik 1 kartą, programa atnaujinta nebuvo, taigi kažkaip nekyla rankos vėl tiek mokėti. Tiesiog nežinau ką daryti.
A
ataskaita 268
2003-12-02 09:16 ataskaita 2011-09-11 03-17

RamuneS rašė:
Dar noriu padėkoti "Presmei" už iniciatyvą ir konsultacijas!


O "Presmė" nemokamai konsultavo?
L
LUX 13
2003-12-02 09:46 LUX
To RamuneS:
visus pageidavimus del seminaru (ir nemokamų) ir apmokymo kursų reikėtų pareikšti UAB Hansa Financials. Esant pakankamam norinčių kiekiui apmokymo kursai tikriausia būtų organizuojami. Taip pat reikėtų pasitikrinti savo duomenys - tai gali būti priežąstis kad negaunami kvietimai.
G
Gricius 7
2004-09-09 13:28 Gricius 2011-09-11 03-29

Gytis39 rašė: Labutis,

jei Jums reikalinga pagalba dirbant su HANSA OFFICE 1 ir 2 ar HANSA FINANCIALS, kreipkites.Padesim.

8-610-42759
Gytis
smile

Sakai, padėsi? Kur vedi darbo užmokestį, jei nėra tokio modulio? smile
Bingo Bingo 753
2005-09-14 12:03 Bingo
Sveiki,
Bandau rasti Hansa Fin vartotojo manual'ą el formate. Tiktų ir anglų kalba. Ar toks net neegzistuoja?
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui