Prieš kelis puslapius diskutavome.
Mūsų sistema nepatiko ir manę išpeikė.
Tam, kad nustatyti kainą, aš apskambinu tokias bendroves, kokį kartą per pusę metų.
Kainos labai skirtingos, miesto centre brangiausia.
Kaina priklauso nuo darbuotojų skaičiaus, gaunamų ir išrašomų dokumentų kiekio, automobiliai, autorinės sutartys, lizingai ir pan. Ar reikia kokias ataskaitas teikti tam tikroms institucijoms, pvz. kai VšĮ gauna paramą, tai tenka ruošti įvairius dokumentus.
Tiesiog kito budo nustatyti kaina aš nematau.
O čia niekas ir nepasiūlė.
Konsultacijos yra nemokamos.
Turiu sutarčių pvz. galėčiau atsiusti. Taip pat ne mažai info yra ir tokių bendrovių puslapiuose.
Teko su viena buhalterė dirbti, jos viena valanda kainavo 100 lt. Čia žodinės konsultacijos.
Kitos įmonės paima pinigus ir už pažymas ir kt. dalykus. Mes darome nemokamai.
Aišku yra ir mokamų paslaugų, pvz. darbo sutarčių sudarymas, žurnalų pildymas, civilinių sutarčių rengimas, dokumentų JAR paruošimas ir atstovavimas.