KALANKE rašė:
Sveiki. Turiu klausimą.
Įmonėje esam apsirašę asmens duomenų apsaugos aprašą ir supažindinti darbuotojai.
Dabar įmonė pradeda prekybą ir paslaugų teikimą. Tai klausimas dėl klientų. Ar turim dar vieną asmens duomenų aprašą turėti dėl klientų? Ir paslaugoms teikti bus reikalingas asmens kodas ir vairuotojo pažymėjimo nr. Ar galėsim juos skenuoti ar tik nusirašyti?
Neaišku, kas tokio pas jus tas "asmens duomenų apsaugos aprašą".
Kiekvienai duomenų subjektų kategorijai turi būti parengti atskiri informaciniai pranešimai (aka privatumo politikos, privatumo pranešimai ar pan.), kur pgl reglamento 13 ir 14 str. str. pateikiama visa tai kategorijai aktuali info.
Žiūrint, ką reiškia skenuoti. Jei skenuojami jums nereikalingi duomenys, o skanas pats savaime irgi nereikalingas (pvz., paso skanas gali būti reikalingas, jei darbuotojams forminamos vizos, perkami lėktuvo bilietai ir pan.), tada nusirašyti.
Pagal reglamentą, jei galite paprastai/logiškai/ūkiškai paaiškinti, kam jums reikalingi kažkokie duomenys, tai turite teisę ir juos tvarkyti. Reikia tik tą dokumentuoti duomenų tvarkymo įrašuose ir informaciniuose pranešimuose. Na o jei nežinote, kam jums to reikia, tai tada nereikia.