Agda,
Taip galutinę finansinę padariau, informacija - iš organizuotų seminarų, kuriuose dalyvavau. O apskaita - jei buhalterinė (įmonės), tai yra toks nutarimas ar įsakymas tiksliai nežinau, reikėtų forume panaršyti dėl subsidijų apskaitos, ten viskas labai smulkiai aprašyta su pavyzdėliais.
O pati ataskaita, tai mes juk gaunam ataskaitų formas, į jas surašai savo Phare biudžetą ir jo įvykdymą EUR ir centais. Toliau pridedi priedų (išlaidų pateisinančių dokumentų - sąskaitų, apmokėjimo dokumentų, laikaraščių, žiniaraščių ir t.t.) kopijas, padarai jų sąrašą ir pridedi prie finansinės ataskaitos. Visada darydavau 5 egzempliorius, iš kurių 1 egz. likdavo man. Apie surišimą nieko negirdėjau.
Danguolep,
neskubėk rinkti informacijos apie ataskaitų sudarymą, ši informacija labai greitai sensta. Jei ruošiatės gauti TAS LĖŠAS (
), dalyvauk visuose regioninės plėtros agentūros organizuojamuose kursuose, seminaruose. Aš informaciją sėmiausi tik iš ten.