Sveiki,
Remdamasi Jūsų visų komentarais neblogai pasistūmėjau į priekį, bet nemalonumas prasidėjo ten, kur mažiausiai jo tikėjausi.
Individuali įmonė turi likviduojamos statusą nuo 1997.11.19. Prieš mėn. pradėjau likvidavimo procesą. Sodrai ir VMI apmokėjom priskaičiuotus mokesčius ir delspinigius. Jau tikėjomės pažymų, kad nešti dok. į archyvą, bet VMI užsiminė apie griežtos apskaitos blankų sunaikinimo aktą. Tokio dok. neturim, nors yra raštas, kad 1998.02.20 įmonė buvo tikrinama ir VMI patikrinimo akte yra įrašas "likę nepanaudoti blankai 1998 02 10 prašymu grąžinti sunaikinimui". Inspektorė sako, kad toks įrašas greičiau byloja apie tai, kad buvo išreikštas noras juos sunaikinti, o ne kad jie yra sunaikinti. Juolab, kad pas juos sistemoje įrašo apie dok. grąžinimą sunaikinimui nėra, archyve pažymos taip pat nėra.
Nuo 2005 m. (
www3.lrs.lt/pls/inter2/dokpaieska.showdoc_...)yra galimybė griežtos apskaitos KPO ir SF sunaikinti, surašyti blankų sunaikinimo aktą vieną akto egzempliorių perduoda vietos mokesčių administratoriui. Kaip manot, galiu taip išsisukti? O gal nevargti, juk senaties terminas minėtiems dokumentams suėjo dar 2008 metais (įmonė likvidavimo statusą įgavo 1997 lapkritį)?
Archyvui, kadangi rankose turiu vos keletą dokumentų (visi kažkur mistiškai per laiką dingo), ketinu nešti tik darbo sutartis su prašymais priimti ir atleisti iš darbo bei ūkinių operacijų registravimo žurnalą. Kaip manot praslysiu? :)
Ačiū, kad skaitėt, dar didesnis ačiū už komentarus