Anita rašė: perkame tik Darbo užmokesčio modulį.. čia truputelį yra įmonės specifika, visa buhalterija išskyrus DU vedama kitoje programoje, aišku tenka po to kas kart rankutėm suvedinėti duomenis iš vienos programos į kitą, bet vadovai savo logiką turi..
vis vien, net mokant 300-500 Lt per metus už aptarnavimą (10% nuo viso paketo, nežinau kiek kainuoja, tik spėju, kad gal netoli šios sumos) yra visai nedaug, palyginus su, tarkim Alga 2000 iš Edranos, kurios metinis aptarnavimas (tik DU ir Personalo modulių) kainuoja per 2500 Lt
vat ir nerimauju.. gal ten Pragmoje koks aptarnavimas šlubuojantis (daugiau šlubuojančio kaip Rivilei negaliu isivaizduoti - čia tik iš savo patirties), ar kokios vėliau iškyla papildomos sąnaudos, ar jus irgi maždaug tokius pinigus mokate už Pragmos aptarnavimą ir esate daugmaž patenkinti ir servisu ir atnaujinimais?
Patarčiau pirkti RODĄ. "Aptarnavimas" tik 300LT per metus, ir tai tik jei nori gauti pakeitimus. Jei tenkina turima versija, mokėti iš viso nereikia. Man keistas tas "aptarnavimo mokestis". Ar mokate aptarnavimo mokestį už windows ar excel? Kol yra kvailių, mokančių po 2500Lt nežinia už ką, "aptarnautojai" gyvens gerai.