bondar rašė: Ir aš sulaukiau laiškelio, nors ir neturiu saskaitos hansa banke, tik vyras.:
Sveiki,
Komercinio banko „Hansabank“ klientai љiąnakt gali patirti nepatogumų atsiskaitydami banko kortelėmis ir naudodamiesi internetine bankininkyste.
Dėl IT sistemos modernizavimo darbų naktį iљ ketvirtadienio į penktadienį nuo 1 iki 7 val. "Hansabank" grupės įmonėse Baltijos љalyse gali su trukdћiais veikti elektroniniai kanalai hanza.net, Telehansa.net, Telehansa, mokėjimo kortelės ir bankomatai, bei internetine bankininkyste.
Norint patirti kuo maћiau nepatogumų , praљome prisijungti ir verifikuoti Jūsų prisijungimo duomenis. Iki kovo 15 dienos 23 valandos vakaro.
Prisijunkite čia: https://lt.hanza.net/hanzaLT/hanzanet
Dėkojame, kad naudojatės hanza.net.
hanza.net
Tai automatiљkai sugeneruotas laiљkas ir iљsiųstas visiems hanza.net vartotojams. Praљome į jį neatsakyti.
Bet cia jau naujas laiskas, musu anksciau aptartas laiskas buvo su siek tiek kitokiu tekstu. Rodos tik vakar ar uzvakar hansa paskelbe, jog isties strigs atsiskaitymai banko kortelemis ir e-bankininkystes sistemoje tuo metu, ir va, prasom, vel atgaivintas puslapis, kuris atseit jau nebeveike.
Tikiuosi, kad niekas neapsigaus.
Primenu, bankai nesiuncia ne tik laisku, kur praso pateikti slaptazodzius ar verifikuoti duomenis, bankai nesiuncia jokiu el.pasto laisku, nes su savo klientais bendrauja per e-banko sistema, ten siusdami pranesimus savo klientams!!!