Panaikinta
4560
#729267 2009-12-07 14:15 Panaikinta
Žinote, gali įmonė nustatyti kokiai datai atlikti vieno ar kito padalinio inventorizaciją. Pvz. aš kai kuriuose baruose atlieku inventorizaciją lapkričio 1 d. ir t.t. Svarbu, kad būtų atlikta inventorizacija. Todėl manau, galite įsakyme numatyti jog paskutiniai dokumentai turi būti priduodami į buhalteriją iki gruodžio 15 d., po to tame bare atliekate inventorizaciją.

zaika
3681
#729270 2009-12-07 14:20 zaika
tada dar vienas klausimas, ar galima įsakyme nurodyt, kad inventorizacija gruodžio 31 dienos duomenimis turi būti atlikta ir dokumentai pristatyti tvirtinimui iki sausio kokios 20 d.? ar visgi reiktų inventorizuoti 2009 metais?

Panaikinta
4560
#729272 2009-12-07 14:26 Panaikinta
Žinoma, kad galite. Juk niekaip fiziškai neįmanoma atlikti visą inventorizaciją gruodžio 31 d. ir dar tuos duomenis sutikrinti su buhalteriniais duomenimis ir paskaičiuoti rezultatą.
Beje, esu prikabinusi įsakymo pavyzdį, kuriame yra nurodytos datos, kuriomis reikia pateikti tvirtinimui.
www.tax.lt/postp723193.html#723193

zaika
3681
#729274 2009-12-07 14:28 zaika
ačiū

Filippova
1474
#732096 2009-12-14 14:35 Filippova
Lapkričio 30 d. įmonėje buvo atlikta inventorizacija. Man kilo toks klausimas - o skolas su VMI, Sodra irgi reikia suderinti tai datai? arba materialines vertybes galima suskaičiuoti tai dienai, o visas skolas galima inventorizuoti išvis kitą dieną? smile

laura9
10675
#732100 2009-12-14 14:37 laura9 redaguota: 2011-09-11 06-32

Filippova rašė:

Lapkričio 30 d. įmonėje buvo atlikta inventorizacija. Man kilo toks klausimas - o skolas su VMI, Sodra irgi reikia suderinti tai datai? arba materialines vertybes galima suskaičiuoti tai dienai, o visas skolas galima inventorizuoti išvis kitą dieną? smile


Galima skirtingom datom.

astuleee
3175
#732101 2009-12-14 14:37 astuleee
Galima. Pas mus pvz. yra įsakymas atlikti metinę inventorizaciją nuo spalio 1 iki gruodžio 31. Juk nerealu visuose baruose inventorizuoti per vieną dieną.


Filippova
1474
#732113 2009-12-14 15:02 Filippova
Labai dėkoju!

Anetaa
57
#732672 2009-12-15 20:48 Anetaa
Labuka visiems ka daryti buhalteriui del inventorizacijos. Pasakoju situacija as vyr buhaltere pradejau spausti visos imones atsakingus darbuotojus del greitai busencios inventorizacijos. Uzkabinau sandelininka sakau ruoskis tikrinsiu. Tas atsako nesiruosiu inventorizuotis daug uzsaklymu nespeju nieko ttt ir pasiulo kreiptis pas imones vadova. Pasakau vadovui (kuris ir vienintelis akcininkas) kad Petras Petraitis (sandelininkas) nesiruose inventorizuotis. Vadovas ir sandelininkas pasikviecia buhalteri ir abu sako mums nereik tos inventorizacijos. Tada buna paskutinis bandimas irodyti kaip tai svarbu imonei ir ttt daveda tie du buhalteri iki asaru. Pasiuncia buhalteri vandens isgerti ir viskas. Ka daryti kai niekam imonei inventorizacijos nereik iskyrus buhalteriui ? Gal turit kokiu patarimu ar patirties ?

Asta5
546
#732682 2009-12-15 21:29 Asta5
Ar labiausiai čia buhalteriui reikia? Jus įsakymą rašo vadovas. Jei tokio įsakymo neparašė, tai ir nebus jokios inventorizacijos.

Montada
38
#732708 2009-12-16 07:34 Montada redaguota: 2011-09-11 06-32

Anetaa rašė:

Labuka visiems ka daryti buhalteriui del inventorizacijos. Pasakoju situacija as vyr buhaltere pradejau spausti visos imones atsakingus darbuotojus del greitai busencios inventorizacijos. Uzkabinau sandelininka sakau ruoskis tikrinsiu. Tas atsako nesiruosiu inventorizuotis daug uzsaklymu nespeju nieko ttt ir pasiulo kreiptis pas imones vadova. Pasakau vadovui (kuris ir vienintelis akcininkas) kad Petras Petraitis (sandelininkas) nesiruose inventorizuotis. Vadovas ir sandelininkas pasikviecia buhalteri ir abu sako mums nereik tos inventorizacijos. Tada buna paskutinis bandimas irodyti kaip tai svarbu imonei ir ttt daveda tie du buhalteri iki asaru. Pasiuncia buhalteri vandens isgerti ir viskas. Ka daryti kai niekam imonei inventorizacijos nereik iskyrus buhalteriui ? Gal turit kokiu patarimu ar patirties ?



Pas mus irgi tas pats. Ką daryyyyt smile Tegul nebūna inventorizacijos ir tegyvuoja betvarkė smile
Tai tokia patirtis...

Filippova
1474
#735636 2009-12-28 08:02 Filippova
Laba dienele!
Pirmą kartą pati tvarkau inventorizaciją, tai kyla klausimų smile nepykit smile
kaip suderinamos skolos su VMI? su SoDra?
ar yra nystatyti kažkokie specialios formos aktai?
Ir aplamai - ar tai visoms įmonėms privaloma??
Dėkoju!

Panaikinta
4560
#735679 2009-12-28 09:15 Panaikinta redaguota: 2011-09-11 06-33

Filippova rašė:

Laba dienele!
Pirmą kartą pati tvarkau inventorizaciją, tai kyla klausimų smile nepykit smile
kaip suderinamos skolos su VMI? su SoDra?
ar yra nystatyti kažkokie specialios formos aktai?
Ir aplamai - ar tai visoms įmonėms privaloma??
Dėkoju!


Skolų suderinimas su VMI bei Sodra yra vykdomas atskirai, kai yra priduodamos visos už metus deklaracijos bei formos.
Kas liečia inventorizaciją tai prikabinu taisykles.
Prisegti failai
DĖL INVENTORIZACIJOS TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO_aktuali20080430.doc 110 KB

Filippova
1474
#735775 2009-12-28 12:00 Filippova
Širdingai dėkoju!

LJuste
20
#735780 2009-12-28 12:07 LJuste
Laba diena, gal kas nors susidūrėte su tokia siuacija. Įmonėje jau metai kaip paskelbtas bankrotas, bet kreditorių nutarimu ji turi dirbti, kad atiduotų skolas. Kai pasakiau, kad reikia atlikti metinę inventorizaciją, nes įmonė normaliai vykdo veiklą, visi stojo piestu, kad nereikia. Šefas pas mus pats jokių įsakymų nerašo, tai daro buhalterija.

Panaikinta
4560
#735784 2009-12-28 12:12 Panaikinta redaguota: 2011-09-11 06-33

LJuste rašė:

Laba diena, gal kas nors susidūrėte su tokia siuacija. Įmonėje jau metai kaip paskelbtas bankrotas, bet kreditorių nutarimu ji turi dirbti, kad atiduotų skolas. Kai pasakiau, kad reikia atlikti metinę inventorizaciją, nes įmonė normaliai vykdo veiklą, visi stojo piestu, kad nereikia. Šefas pas mus pats jokių įsakymų nerašo, tai daro buhalterija.


Jei vadovas nerašo įsakymo, tai tikrai buhalteriui nereikėtų prisiimti tokios atsakomybės ir dirbti už vadovą. Tikriausiai buhalteris negauna priedo prie DU už vadovo funkcijų vykdymą. Todėl nėra įsakymo dėl inventorizacijos, tai jos ir neatliekate, tai neturėtų būti buhalterio galvos skausmas.

Filippova
1474
#736172 2009-12-29 08:58 Filippova
Dar įkirėsiu su klausimais apie inventorizaciją - jeigu radom nedidelį trūkumą (5 m kabelio). Ar reikia pildyti sutikrinimo =žiniaraštį? Ar užteks kokio akto - juk tik viena pozicija smile
Ir dar - kaltų nėra, direktorius nori tą trūkumą nurašyti. Tai turi būtu įsakymas?
Ačiū!

Panaikinta
4560
#736177 2009-12-29 09:10 Panaikinta
Inventorizacijos apraše komisija pateiks savo išvadas, t.y. nurodys rastą trūkumą, paaiškins aplinkybes. Šiuos aprašus pateiksite direktoriui tvirtinti, o direktorius įsakymu nurodys ką tokiu atveju daryti, t.y. ar nurašyti į nuostolius (tuomet reikės dar ir PVM atstatyti) ar išieškoti iš kaltų asmenų.

Filippova
1474
#736220 2009-12-29 10:09 Filippova redaguota: 2011-09-11 06-33

Regvita rašė:

Inventorizacijos apraše komisija pateiks savo išvadas, t.y. nurodys rastą trūkumą, paaiškins aplinkybes. Šiuos aprašus pateiksite direktoriui tvirtinti, o direktorius įsakymu nurodys ką tokiu atveju daryti, t.y. ar nurašyti į nuostolius (tuomet reikės dar ir PVM atstatyti) ar išieškoti iš kaltų asmenų.

smile
Ačiūū!!

dzoli
225
#738467 2010-01-05 12:49 dzoli
Laba diena,

Man neaišku, ką reikia įrašyti inventorizacijos aprašo skiltyje "paskutinio perduoto į buhalteriją pajamų/išlaidų dokumento nr.". Gal kas žinote?

Dėkoju už atsakymą

Diskusijos

Kas prisijungęs?

Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis

Atmintinė

Atmintinė buhalteriui
Delspinigiai už ne laiku sumokėtus mokesčius ir baudas 2021 m. I ketv. 0.03 proc
Palūkanos už naudojimąsi mokestine paskola 2021 m. I ketv. 0.01 proc
Valstybinio socialinio draudimo bazinė pensija
nuo 2021-01-01
198.29 EUR
Minimalus valandinis atlygis ir minimali mėnesinė alga (MMA)
nuo 2021-01-01
3.93 EUR ir 642 EUR