siluuma rašė: Loreta13 rašė:
siluuma rašė: ir atrado 2 sąskaitas išrašytas mūsų įmonės ir kasas priėmimo kvitai
Tai kvailas vadybininkas.
Būtų pasiėmęs ar išmetęs tuos popierius.
100 metų jums būtų neprireikę:))))
na tai vat kad jjis stalčiuj laikė visus popierius, tai jau jo net nebūčiau pasigedusi. negalvojau kad jis iki tokio lygio.
beje tos sąskaitos pas mane buhalterijoje nefiguravo
Mokesčiai tikrindami, daro priešpriešinį patikrinimą. Todėl reikėtų gal būt ačiū pasakyti, tam vadybininkui, kad neišmetė išeidamas. Nes jei pagal tą tikimybę mokesčiai užtiktų nesamų pajamų ir pinigų, tai manau, kad mažai nepasirodytų.
Sprendžiant iš to atsitikimo, tai būtų galima teigti, kad įmonė metų gale nedaro savų blankų inventorizacijos. O šis pavyzdys parodo, kad reikėtų būtinai