vvirginija1 rašė: Anksčiau už šiukšles įmonė mokėdavo šiukšles vežančiai bendrovei, nuo sausio šitą mokestį perėmė savivaldybė, kuri atsiuntė mokėjimo pranešimą su nurodytom sumom ir su pridėtais kvitais apmokėjimui arba kas ketvirtį, arba kartą į metus. Bet juk įmonei turėtų išrašyti saskaitą faktūrą? kad gyventojams tai suprantu kad siuntinėja tokius pranešimus.. O kaip pas jus?
[quote:a8206f9877]2. PVM sąskaitoje faktūroje nurodyti, kad tai yra PVM sąskaita faktūra, neprivaloma. Jeigu PVM mokėtojas nori tokiame dokumente įrašyti dokumento pavadinimą, jis tai gali įrašyti savo nuožiūra (pvz., sąskaita, pranešimas, PVM sąskaita faktūra ir pan.). [/quote]
mic.vmi.lt/documentpublicone.do?&id=10000...
Taigi, dokumentus galime vadint, kaip norime.
Svarbu būtų pagal BAĮ privalomi rekvizitai.
www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_...