Įmonė vykdo mišrią veiklą. Pagal 59 PVM įstatymo straipsnį proporcingai paskirstoma, kiek tenka PVM apmokestinamai veiklai, ir iškilo klausimas dėl reklamos.
Spaudoj būna įvairi reklama: kartais reklamuojama tik PVM neapmokestinama veikla, kartais tik PVM apmokestinama veikla, kai kada viename skelbime būna reklamuojama ir apmokestinama ir neapmokestinama veikla.
Pagal PVM įstatymo 59 straipsnį privalome įsigytų paslaugų pirkimo PVM paskirstyti PVM apmokestinamai ir neapmokestinamai veiklai,
kiek tai įmanoma padaryti pagal apskaitos duomenis. Vat tame ir esmė- PVM sąskaitose-faktūrose nesimato. kokios tai veiklos reklama. Ar galime remtis pačiais skelbimais, bet juk tų skelbimų tai nerinksi visų, juo labiau po kelių metų ir neprisiminsi, kur kokia reklama buvo.
Kaip daryti PVM atskaitą šioje situacijoje.