2009-11-12 12:37
skajova
2011-09-11 06-29
Sveiki,
Atsidūrėme keblioje situacijoje. Naujai įkurtas UAB, įdarbintas tik direktorius nuo 10.22 ir buhalterisnuo 11.04. Direktoriui jau reikia sumokėti atlyginimą iki lapkričio 11 d., taip pat mokesčius sodrai, GPM deklaruot (dar neaišku, gal nereikia deklaruot, nes jis gaunasi 0), sumokėt. Tačiau problemėlė, kad bankas uždelsė iš kaupiamosios sąskaitos padaryti einamąją sąsk. Kaip tada direktoriui atlyginimą ir mokesčius sumokėt? Dėl mokesčių kaip ir būtų aišku grynais pvz direktorius sumoka, kaip atskaitingas asmuo,o tada jam atiduodam, kai jau galėsim prie sąskaitos prieiti. Bet tai ką daryti su jo atlyginimu? Taigi direktorius sau atlyginimo nesusimokes per atskaitingus asmenis? Kaip tokiu atveju buhalteriškai įforminti? :) Ar geriau tada iš viso pradelsti atlyginimą, nes kitą savaitę jau turėtumėm priėjimą prie sąskaitos?
Būčiau labai dėkinga už atsakymą. Esu pradedanti buhalterė, tad daug ko nezinau, nors esu baigusi ekonomikos magistrantūra, tačiau praktinių žinių tikrai labai trūksta :)