Perskaičiau visą temą. Labai idomu ir ačiū. Bet gal galit pasakyti, jeigu jau taip atsitiko, kad pasiimi tvarkyti tokia įmonę. Ne už kalnų reikės užpildyti 2004 m. deklaracija. Pradėti reikia nuo:
1. susieškoti ir surašyti 2003 m. pradinius LIKUČIUS
2. PIRKIMAI ir PARDAVIMAI (detalizuoti tiekėjus/pirkėjus; skolas tiekėjams/pirkėjams; kas, kiek, po/už kiek nupirkta/parduota; mokėjimai)
3. ATSKAITINGI ASMENYS (pirkimai grynais, kasa)
4. BANKAS (gal turit Excelinį variantą vesti banką?)
5. ILGALAIKIS TURTAS (nusidevėjimas)
6. MOKESČIAI (jau pasiėmiau išklotinę iš VMI, bet dar nelabai susigaudau, idomiai jie ten
)
7. Kas dar?
Tiesiog dabar imti 2004 m. bylas ir suvedinėti į registrus/žurnalus/lenteles?