Nenorėjau atidaryti naujos temos tai rašau čia.
Norėčiau išgirsti jūsų nuomonę brangieji. O situacija tokia:
Šeštadienį buvo atliekami betonavimo darbai, ir iš tiekėjų buvo pirktas betonas. Sąskaita faktūra išrašyta šeštadienio data. Tačiau pagal tabelį, šeštadienį visiems yra poilsio diena. Jeigu būtų pirkta kokia nors kėdė, ar dar koks daiktas tai nesukčiau sau galvos - nu nupirko šeštadienį būdamas parduotuvėje, o pirmadienį tą daiktą atvežė į darbą, bet šiuo atvėju pirktas betonas - o jis juk negali palaukti pora dienų. Žodžiu ir kvailam aišku, kad šeštadienį buvo dirbta. Direktoriui pasakiau tai jis numojo ranka, atset kas gi čia su kalendoriuku rankose visas faktūras tikrins....
Ar kas gali tokius dalykus tikrinti? VMI, Sodra?