Pakuotės mokestis

D
dage 412
2012-01-11 15:51 dage
Taip, visiškai teisingai.
Z
zemaitija 161
2012-01-11 15:59 zemaitija

jonux rašė:

dage rašė:
Jos svoris pakuočių apskaitoje turi skaičiuotis prie medinės, kartu, jis niekur nedingsta, tiesiog susipliusuoja su mediena.


Bijau suklysti, bet man atrodo jeigu skirtingos rūšies pakuotes galima atskirti jos apskaitomos atskirai, jeigu negalima apskaitoma pagal vyraujančią medžiagą


manau kad neteisus jus, jei vyraujancios medziagos negalima isskirti, pakuote apskaitoma, kaip kombinuotta bet ne sudetinė, prisegu toki lapa, ten matos apacioj komentaras.

bet va is to parasymo man neaisku iki galo ar gerai as suprantu, kad tada reikia vesti tik medines pakuotes kiekius... pakuote.pdf
J
jonux 1297
2012-01-11 16:01 jonux
Kažkuriam seminare aiškino, kad netgi vyniojimo plėvelė apskaitoma ir deklaruojama atskirai kaip plastikas. Geriau pasitikslinkit. smile
Z
zemaitija 161
2012-01-11 16:02 zemaitija
aciu dage, labai aciu smileir dar paskutinis klausimelis, o jei butu pakuote sudetine ir nebutu vyraujancios medziagos, pvz 60 proc ant 40 proc. tada reiktu atskirai apskaityti ?
Z
zemaitija 161
2012-01-11 16:04 zemaitija

jonux rašė:
Kažkuriam seminare aiškino, kad netgi vyniojimo plėvelė apskaitoma ir deklaruojama atskirai kaip plastikas. Geriau pasitikslinkit. smile


na taip jei jis nera vyraujanti medziaga is visos pakuotes, tai tada taip manau.

biski pasitaisysiu, jei nėra pakuoteje vyraujancio medziagos
D
dage 412
2012-01-11 16:11 dage
Žemaitijai:
Taip, pagal vyraujančią medžiagą galima apskaityti tik tada, kai vyraujanti medž. sudaro 90 ir daugiau bendro pakuotės svorio. Jei ne-apskaitoma atskirai pagal medžiagas.


Ten komentare sumakaluota kombinuota ir sudėtinė, čia visai kita istorija, nemaišykite. Kombinuota nuo 2012 m. apskaitoma tik kaip kombinuota, jokių vyraujančių nelieka. Iki šiol vyraujanti buvo ta, kuris sudaro didžiausią svorį, nesvarbu, ar virš 90, ar ne.
Tuo kombinuotos pakuotės apskaita skiriasi nuo sudėtinės, visi labai maišo.
judaskinas judaskinas 1181
2012-01-11 16:12 judaskinas
sveiki :)

kaip suprantu RAADui ataskaitos teikti nereikia (mes importuojam prekes is ES). Tik apskaiciuoti pakuotes mokesti, deklaruoti ir sumoketi VMI? Taip? Tai tada i skirstyti i pirmine, antrine, tretine jau kaip ir nereikia :) Taip?
D
dage 412
2012-01-11 16:16 dage
Reikia, nes pakuočių ir pakuočių atliekų tvarkymo taisyklėse, kurios reglamentuoja pakuočių apskaitą, nurodyta, kad apskaita t.b. vedama išskiriant pirminę, antrinė, tretinę.


V. PAKUOČIŲ IR PAKUOČIŲ ATLIEKŲ APSKAITA

23. Pakuočių gamintojas, gamintojas ir (ar) importuotojas turi vykdyti visų (pirminių, antrinių, tretinių) pakuočių apskaitą.
judaskinas judaskinas 1181
2012-01-11 16:25 judaskinas
ard.am.lt/VI/index.php#a/661
tai ka mums tada palengvina sitas pakeitimas?
D
dage 412
2012-01-11 16:30 dage
Nebereikia atsakaitos RAAD-ui teikti.
Z
zemaitija 161
2012-01-11 16:30 zemaitija

dage rašė:
Žemaitijai:
Taip, pagal vyraujančią medžiagą galima apskaityti tik tada, kai vyraujanti medž. sudaro 90 ir daugiau bendro pakuotės svorio. Jei ne-apskaitoma atskirai pagal medžiagas.


Ten komentare sumakaluota kombinuota ir sudėtinė, čia visai kita istorija, nemaišykite. Kombinuota nuo 2012 m. apskaitoma tik kaip kombinuota, jokių vyraujančių nelieka. Iki šiol vyraujanti buvo ta, kuris sudaro didžiausią svorį, nesvarbu, ar virš 90, ar ne.
Tuo kombinuotos pakuotės apskaita skiriasi nuo sudėtinės, visi labai maišo.

supratau, dekoju Jums
Z
zemaitija 161
2012-01-11 16:32 zemaitija

dage rašė:
Nebereikia atsakaitos RAAD-ui teikti.


bet jei pats gamini tuscia pakuote , tai reikia tusciu pakuociu ataskaita teikti?
judaskinas judaskinas 1181
2012-01-11 16:33 judaskinas

dage rašė:
Nebereikia atsakaitos RAAD-ui teikti.

tai mano pirmoji dalis klausimo apie tai ir buvo :) As jau net pagalvojau, kad persidirbau :D
D
dage 412
2012-01-11 16:47 dage
Jei:
- gamini tuščią pakuotę;
- neteiki metinės pakuočių deklaracijos VMI,

Tada riekia teikti tuščios pakuotės ataskaitą pagal naujus (2011 03 01, Am įsakymas Nr.D1-185) reikalavimus.

Jeigu teikiate deklaraciją VMI, ataskaitos NEREIKIA.
smalsuole smalsuole 2861
2012-01-12 11:17 smalsuole
Iškilo man toks klausimas dėl medinių palečių. Tarkim jos sulūžo ir mes jas sudeginam, apsišildydami patalpas.. Tai skaitosi, kad nebelabai teršiam pakuotėm.. Tada turbūt vis tiek reikės mokėt taršą už iš stacionarių..? smile
D
dage 412
2012-01-12 11:21 dage
Deginti galite, tik jeigu jos neimpregnuotos kokiom nors cheminėm medžiagom, kitaip turite daryti oro taršos tyrimus, gauti Leidimą deginimui, vesti apskaitą ir t.t.
Tai niekaip nesusiję su pakuočių mokesčiu, nebent Jūs oficialiai įsiteisintumėte kaip medinių pakuočių atliekų tvarkytojas, įsitrauktumėte į Am sudaromą pažymas išduodančių įmonių sąrašą ir t.t.
Pakuočių mokestį mokate nuo tiekto vidaus rinkai kiekio, viosai nesvarbu, ką Jūs su atliekom darote.
smalsuole smalsuole 2861
2012-01-12 11:24 smalsuole

dage rašė:
Deginti galite, tik jeigu jos neimpregnuotos kokiom nors cheminėm medžiagom, kitaip turite daryti oro taršos tyrimus, gauti Leidimą deginimui, vesti apskaitą ir t.t.
Tai niekaip nesusiję su pakuočių mokesčiu, nebent Jūs oficialiai įsiteisintumėte kaip medinių pakuočių atliekų tvarkytojas, įsitrauktumėte į Am sudaromą pažymas išduodančių įmonių sąrašą ir t.t.
Pakuočių mokestį mokate nuo tiekto vidaus rinkai kiekio, viosai nesvarbu, ką Jūs su atliekom darote.

Supratau, ačiū. Prisigalvoju visokių bajkų..
judaskinas judaskinas 1181
2012-01-12 11:46 judaskinas
dar karta sviki ;)

tai ziurekit, mes importuojam prekes is ES. Darau tokius veiksmus :)
1. Pasidarau "Pakuotės svorio nustatymo aktas",
2. vedu "Importuotos pakuotės (su prekėmis) apskaitos žurnalas",
3. pasidarau į LR vidaus rinką išleistų pakuočių suvestinę,
4. deklaruoju ir sumoku mokesti VMI.
Ar viska tvarkau teisingai?
Ar dar kazkokiu zurnalu reik?
ausyte ausyte 5281
2012-01-12 18:17 ausyte
2. vedu "Importuotos pakuotės (su prekėmis) apskaitos žurnalas",

o kas čia per žurnalas ir ar visiems jis privalomas?
judaskinas judaskinas 1181
2012-01-12 18:41 judaskinas
jei importuojat, tai taip
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui