sveiki, esam spaustuvė.man iškilo irgi rimtas klausimas ir skubus, turiu tikrintojus iš RAAD,dabar susirėmėm dėl tuščios pakuotės į vidaus rinką. Situacija yra tokia, mes gaminam klientui pvz dėžučių išklotines iš kartono (dėžučių mes nesulankstom) arba etiketes su klientų logotipais, kiekiai irgi pagal jų norus. RAAD sako, kad tai aš turiu pildyt tuščios pakuotės ataskaitą svoriu, o man atrodo, kad ne. Suprasčiau, kad tai būtų mano viena iš veiklos sričių, pvz prigaminu n.. kiekį dėžučių, įvairaus formato, etikečių įvairaus dizaino, klientas renkasi aš parduodu ir tada būtų mano gaminys ir mano ekonominė nauda, o dabar gi aš atlieku tik spaudos paslaugą, popierių, dizainą, spalvas, kiekį suderinu su klientu, gaminu jam. Pagal RAAD išeina, kad aš turiu aiškintis su klientu ar tai bus pakuotė, o koks man turįėtų būt skirtumas kur jie dės tuos spaudinius, gal reprezentacijai, gal sienas klijuos, o gal tikrai pakuos savo produkciją??? Kaip Jums atrodo ar mano klientas turi vesti tuščios pakuotės apskaitą, pagal grafas: gavimas, išleista į vidaus rinką, eksportuota, likutis ir t.t. Faktiškai taigi čia mano nėra prekė, o paslauga. Padiskutuojam kas galit. Labai prašau..