Gal kas galėtumėte man labiau papasakoti apie daugkartinių pakuočių apskaitą? Mes iš motininės kompanijos Lenkijoje gauname kai kurias prekes su daugkartinėmis pakuotėmis. Jos atskirai būna išrašomos invoice už tam tikrą mokestį. Gaunasi, kad mes nusiperkame. Tačiau šios daugkartinės pakuotės per tam tikrą laiką kaupiamos ir atgal parduodamos motininei kompanijai. Išvežame, išrašome invoice. Kaip ir nebūtų problemos,bet ataskaitinių metų pradžioje ir pabaigoje dalis tų pakuočių lieka mūsų įmonėje kaip sandėliavimo pakuotė su prekėmis. Ne visas grąžiname/[arduodame atgal. Jos lieka pas mus, kol išpakuojame ir prekes parduodame vienkartinėse pakuotes, tada daugkartines parduodame motininei kompanijai. Norėčiau, kad padėtumėte suprasti, ką daryti su daugkartinių pakuočių likučiais ataskaitinio laikotarpio pabaigoje ir pradžioje, ar už jas reikia mokėti mokestį, jei jos vistiek bus vėliau parduotos/gržintos atgal? kaip teisingai jas deklaruot? kaip suprantu, aš tuos likučius negaliu vertinti kaip savom reikmėm sunaudotas pakuotes, nes tuomet turėtume jas perdirbti, o jei to nepadarysime, vistiek bus reikalinga sumokėtį mokestį.
Be to, ar teisinga jei pakuočių apskaitos apraše aš apsirašau, kad nesudarau daugkartinės pakuotės sąrašo, nes jos apskaitomos buhalterine programa, ir jų judėjim įrodo pirkimo, pardavimo dukumentai (invoice), transportavimo dokumentai (CMR), intrastato ataskaitos.
Iš anksto dėkoju, kas pamegins mane užvesti ant kelio...