Žodžiu, radau savo padarytą klaidą 2019 metuose.
2019 m. buvo įmonėje du automobiliai. Vienas auto "atėjo" į įmonę su panauda turėdamas 10 ltr kuro. Aš jį užsipajamavau su 0,01 eur suma. Po kažkiek mėnesių tas auto "išėjo" su tais pačiais 10 ltr. Esmė tame, kad tų 10 ltr aš nenurašiau ir šiai dienai pamačiau, kad nesutampa sandėlio ir auto kuro likučiai. Kaip man taip gavosi, nežinau
per daug pasitikėjau pildomais lapais, savimi ar dar velniai kuo, bet kuro automobilyje (žiūrint kelionės lapus) netikrinau su sandėlio likučiu. Net nesuprantu, kaip metų gale, ruošdama ataskaitas nepastebėjau/nepatikrinau
žodžiu, jau kas nutiko, tas. Faktas, kad nuo dabar tikrinsiu
Tas 10 ltr taršos mokesčiui įtakos nedaro. Nurašius dabar, susidaro 8 eur sąnaudų. Galvoju paimti, supildyti aktą, pridėti jį prie kuro nurašymo ir viskas. Netaisyti jokių absoliučiai ataskaitų, nes nu ką ten dėl tų 8 eur sąnaudų... Ir kai pagalvoju, kuras gi nurašomas kaip: fifo metodu, tas kuris pirktas anksčiausiai ir nurašomas pirmiausiai. Tai man įvertinti kiek sąnaudų neįtraukiau į nuostolį reikalautų daug perskaičiavimo. O įvertinus šios dienos paskaičiuotą savikainą tie 8 eur susidaro. Ką manot? Ar taisytumėt kažkaip kitaip?