Girele rašė: Klausimas iš netipinės situacijos:
Įmonė A registruota Vilniuje, įmonė B - registruota Panevėžyje. Įmonė A 2007 01 31 reorganizuojama, prijungiama prie įmonės B, ir įmonė A baigia savo veiklą.
Bet - įmonėje A liko neišmokėtas DU už sausio mėn, (čia viskas aišku), liko nesumokėtas GPM ir Sodra.
Kur reikia pervesti GPM ir Sodros įmokas - į Panevėžio ar Vilniaus skyrius?
Kur reiks pateikti deklaracijas - GPM - ar bendrą Panevėžyje, ar dvi skirtingas Panevėžyje ir Vilniuje?
Kaip reiks padaryti ketvirtines ataskaitas Sodrai - bendras Panevėžyje, išskirstyti pagal miestus?
Mano nuomonė tokia: reorgazinavimo metu viena įmonė baigia savo vieklą ir jos įsipareigojimai perduodami kitai įmonėi - kitame mieste. Jei deklaracijos nebuvo pateiktos, ir mokesčiai nebuvo sumokėti iki reorganizavimo momento - reikiu jas pateikti tai VMI - kurioje veikia likusi reorganizuotoji įmonė.
Pildant GPM deklaracijas - aišku prie konkretaus žmogaus nurodysite Vilniaus savivaldybė - jei jis iš Vilniaus. O gavus bendra suma VMI Paskirstys pinigus.
Dėl Sodros nuomonės neturiu nes nežinau kaip ji skirsto tarpusavyje įmokas. Be elgčiausi analogiškai.