Sveiki,
mūsų UAB, pvm mokėtojas (jei tai kartais turi reikšmės), turi 3 parduotuves.
Prekiaujame prekėmis, kaip mažmeninė prekyba ir dalis klientų yra tam tikri specialistai, kurie vėliau prekes naudoja savo gaminamuose produktuose (jų neperparduoda, o būtent panaudoja - tai tikriausiai nesiskaito kai didmena?
).
Taigi klausimas - ar galime apskaitos programoje visas prekes laikyti viename sandėlyje, neskirstant į 3 parduotuves (sandėlius)? Ar yra kažkoks nurodymas kad privaloma atskirti parduotuvių apskaitą?
Viso šito esmė, kad nereikėtų kasdien rašinėti po kelis važtaraščius ir paprasčiau matytume programoje, vienoje vietoje likučius...
Mums ne taip svarbu kiekvienos parduotuves likučiai, kiek bendri.
p.s. pasiskaityčiau ir pati įstatymus, jei nukreiptumėte tinkama linkme - kuriuose ieškoti?