Sveiki,
mūsų UAB, pvm mokėtojas (jei tai kartais turi reikšmės), turi 3 parduotuves.
Prekiaujame prekėmis, kaip mažmeninė prekyba ir dalis klientų yra tam tikri specialistai, kurie vėliau prekes naudoja savo gaminamuose produktuose (jų neperparduoda, o būtent panaudoja - tai tikriausiai nesiskaito kai didmena?
![smile](/images/smiles/icon_question.gif)
).
Taigi klausimas - ar galime apskaitos programoje visas prekes laikyti viename sandėlyje, neskirstant į 3 parduotuves (sandėlius)? Ar yra kažkoks nurodymas kad privaloma atskirti parduotuvių apskaitą?
Viso šito esmė, kad nereikėtų kasdien rašinėti po kelis važtaraščius ir paprasčiau matytume programoje, vienoje vietoje likučius...
![smile](/images/smiles/icon_smile.gif)
Mums ne taip svarbu kiekvienos parduotuves likučiai, kiek bendri.
p.s. pasiskaityčiau ir pati įstatymus, jei nukreiptumėte tinkama linkme - kuriuose ieškoti?