2005-01-21 16:11
Apologetas
Loreta,
sveikinu su gimtadieniu ir linkiu persikelti i Vilniu kad galetumete kartu su savo drauge Dalka plepeti akis i aki apciuopiamai sumazinant mobiliojo rysio islaidu suma. O kad tai ivyktu, turi daug dirbti. O daug dirbti galima dviem budais (a) didinant darbo laiko kieki ir (b) dirbant efektyviau.
Panagrinekime siu budu pliusus ir minusus:
(a) budas aiskiai nukreiptas i trumpalaiki rezultata, mat kas daug dirba, tas mazai miega, ir netrukus nepadaro tiek, kiek padarydavo, kai dirbdavo maziau. Neik siuo keliu, o kad eini, rodo tavosios 1 - os nakties valandos zinutes.
(b) budas yra geresnis, nes zmogus, pasirinkes si buda, turi galimybe saldziai issimiegoti, buti zvalus darbe kita diena ir daug padaryti. Yra ir kitu privalumu - jis megiamas darbdaviu, nes visada geros nuotaikos, visuomet padaro darbus, kuriuos turi padaryti, su juo tariamasi, i ji ziurima kaip i svarbu zmogu.
Atrodo, musu palyginimas eina i vienus vartus. Kagi - taciau, kaip dirbti efektyviai ? Ar uztenka pasakyti sau "nuo rytojaus dirbu efketyviai" ir viskas pasikeis. ZInoma, kad ne !.
Norint efektyviai dirbti, reikia:
(a) igyti vadovavimo igudziu, t.y. ismokti deleguoti darbus, ismokti pasitiketi kitais, o sitai labai reto buhalterio savybe
(b) mokytis, kelti savo profesine kvalifikacija, kad galetum is karto nustatyti efektyviausias sistemas ir duomenu srautus
Atrodytu, kaip gali mokytis, jei reikia dirbti, kaip gali vadovauti, jei dirbti tik vienas ? Pala, bet juk pas tave dirba daug vyru - sunkvezimiu vairuotoju. Deleguok darbus jiems - lai patys pildosi avansines apyskaitas, keliones lapus, ir kitus popieriukus. Vadovauk jiems. Pagirk, kuris dirba gerai. Leisk suprasti ju svaru indeli i visos bendroves veikla. O sutaupyta laika skirk mokslui. Grieztai. Tik taip pakliusi cionai. Tik taip pries tave atsivers rekonstruotas konstitucijos prospektas. Tik taip su drauge Dalka stovesite prie to paties kasos aparato atsiskaitydamos uz vienetines dizainerio Juozo Statkeviciaus sukneles. So, how does this make you feel? (AIR).