Sveiki,
2009 m. lapkričio mėnesį įsteigiau savo IĮ. Kadangi 5 metus pradirbau audite ir debitus kreditus išmanau puikiai, pamislinau, kad buhalterio man nereikia ir kad su tom keliom sąskaitom susidorosiu pati. Taip jau gavosi kad dabar savo įmonę likviduoju ir reikia vistik suvesti tą apskaitą ir užpildyti pelno mokesčio deklaracijas. na ir ką? ogi tą, kad šį forumą skaitau jau trečia diena, spoxau į tą ūkinių operacijų registravimo žurnalą ir blemba akys baigia išvarvėt
atleiskit už tokią ilgą įžangą. bet tikrai labai tikiuosi čia sulaukti pagalbos, nors kaip supratau IĮ savininkai čia yra nekenčiami :)
taigi... norėčiau pradėt nuo pat pradžių:
pirkau prekes, skirtas perparduoti. dalį pirkau grynais, dalį pavedimu. taigi kokie pirmieji įrašai turi atsirasti mano ŪORŽ?
Savininko įnašas grynais: kasos padidėjimas - savininko nuosavybes padidejimas?
bei savininko įnašas į AS: AS padidėjimas - savininko nuosavybės padidėjimas?
sumokėjau už prekes: prekės skirtos perparduoti padidėjimas - kasos bei AS sumažėjimas.
pardaviau vieną prekę: prekių skirtų perparduoti sumažėjimas - materialinių išlaidų padidėjimas bei AS padidėjimas - bendrų įplaukų padidėjimas
ar teisingai suprantu siuos irasus?
toliau klausimas: o kaip traktuojamas toks mano veiksmas, kad aš tą sumą gautą už prekę nusiėmiau iš sąskaitos ir panaudojau savo reikalam? o gal apskaityt kaip pervedimą i kasą? nes po to vėl dariau pirkimų grynais įmonės reikmėm...
labai laukiu jūsų pastabų! Ačiū iš anksto..