Turiu dar tokį klausimą: įmonė vadovui yra įsiskolinusi apie 30000 litų.Tikimės kad atsiras pinigų ir atsiskaitysim su vadovu.Ar galima iš karto visą sumą jam pravesti(ar niekas neužklius jei tikrintų) ar dalimis geriau būtų pravesti?
SoHo_ rašė:
Sveiki, gavau porą saskaitų, kuriose suma 0, PVM 0, suma su PVM 0. Ar man reikia ją vestis į pirkimus?
Geras klausimas. Pas mane programa neleidžia vesti nulinių sąskaitų, prašo realaus skaičiaus. Todėl manau, kad tokių sąskaitų vesti nereikia. Jei sąskaitų sąrašą darot atskirai, neformuojamą programos, tai įtraukit tokią sąskaitą į sąrašą.
Norim paklausti, jei mes įmonė nuomojom patalpas ir pirkdavom dyz. šildymui. Tačiau nutraukę nuomos sutartį turim likutį. PVM visą traukėme į atskaitą. Kaip mum buhalteriškai daryti?
(parduoti negalime, nes čia įsigytas pagal licensiją žym. dyzelinas), nebent išrašytume sąskaitą savikainai?