Girele rašė:
Joobaa rašė:
Sveiki, gal kas susidūrėte su tokia situacija arba turite kažkokią nuomonę apie tai. Vienintelis akcininkas, kuris yra ir direktorius, nusipirko būstą su paskola iš banko, ten bus įrengtas ir ofisas, kurį jis nuomos ar pagal panaudą teiks įmonei. Dabar jis perka medžiagas būsto įrengimui, ar gali būti dalis, tenkanti ofiso įrengimui leidžiami atskaitymai? Kaip dėl PVM? Ar išvis taip galima? kaip tokiu atveju, jei jis pirks daugiau medžiagų, negu reikia ofiso įrengimui - tai bus neleidžiami atskaitymai?
Įmonėje sąskaitos - tik tada, kai jau yra nuomos ar panaudos sutartis su atitinkamais sutartyje punktais dėl remonto.
Dabar - jei jau ima sąskaitas įmonės vardu, bet nėra sutarčių - tai bus direktoriaus pajamos natūra,kurias reikia apmokestinti. Apmokestinus - bus leidžiami atskaitymai.
Ačiū. jeigu yra sutartis, kur aptarta dėl remonto, tai vistiek leidžiami atskaitymai gali būti tik tokiai daliai, kiek reikalinga ofisui, visa kita kaip pajamos natūra taip? ar galima likusią dalį pripažinti tiesiog neleidžiamais atskaitymais?
Ar dar atsiranda kokių nors niuansų?
Kaip paskui, jau naudojantis patalpomis, bus galima apmokėti dalį komunalinių sąnaudų? Reikės perrašyti sąskaitas įmonei (proporcingai paskaičiavus)?
Žvelgiant toliau, jeigu kada nors keisis įmonės buveinė, kaip tokiu atveju, juk remonto sąnaudos buvo priskirtos leidžiamiems atskaitymams, ar tada reikės atlikti koregavimus?