Įmonė parduoda savo prekę, kurią reikia sumontuoti, kadangi pats pirkėjas to nesugebėtų. Tai laikau, kad ta įmonė prekybinė
Įdomu man ar teisinga tokioje įmonėje vedant suminę apskaitą, atsargas apskaityti periodiškai pagal inventorizacijos duomenis? Tarkim, vmi patikrinimo metu dėl pelno mokesčio, ko dažniausiai prašo kas susiję su atsargomis? Gal gali kas patirtimi pasidalinti
Dėl ko klausiu: tarkim turiu prekybinę įmonę, joje dirba vienintelis akcininkas-direktorius. Vogti medžiagų nėra kam. Todėl mano nuomone netikslinga ir sandėlio likutį segti, nes nėra kam vogti. Tačiau po pastarosios diskusijos apie statybines įmones, šiek tiek išsigandau, kad galbūt sandėlį reikia vesti bet kokioje įmonėje, jog patikrinimo metu bet kokiu atveju reikalauja šių duomenų. Ar galbūt, jei pardavimo sąskaitose prekybinėse įmonėse surašytos konkrečios pozicijos ką parduoda, vmi patys pasiskaičiuoja ar mano duotas inventorizacijos likutis sutampa su jų paskaičiuotu likučiu
arba gal vmi nori jau sukramtytos info