steigimo išlaidos

C
CoIop 3985
2011-06-29 12:17 CoIop
sutinku.
Finval Finval 1669
2011-07-30 09:09 Finval
Ko gero dabar jau VMI išaiškino smile
A aš dabar sėdžiu ir galvoju - pernai akcininkai prisiskaitę dėl tų kompensavimo apmokestinimų liepė išvis išmesti įkūrimo išlaidas iš apskaitos smile Aišku, kad dabar norės pinigus susigrąžinti smile Tai ką, traukti į 2011 neleidžiamus ??? GPMI_2_str_14_dalies_komentaras.doc
Rainis Rainis 15057
2011-07-30 09:23 Rainis 2011-09-11 07-25

Finval rašė: Ko gero dabar jau VMI išaiškino smile
A aš dabar sėdžiu ir galvoju - pernai akcininkai prisiskaitę dėl tų kompensavimo apmokestinimų liepė išvis išmesti įkūrimo išlaidas iš apskaitos smile Aišku, kad dabar norės pinigus susigrąžinti smile Tai ką, traukti į 2011 neleidžiamus ???

Dabar tas steigėjas, kuris konkrečiai apmokėjo steigimo išlaidas, tegu surenka visus dokumentus, parašo prašymą kompensuoti, ir apmokėsite.
Taip, steigimo išlaidos bus neleidžiami atskaitymai.
C
Colop 13604
2011-07-31 15:09 Colop 2011-09-11 07-25

Finval rašė: ........ pernai akcininkai prisiskaitę dėl tų kompensavimo apmokestinimų liepė........?


O tai kada tai buvo apmokestinama ? kelintais čia metais ? gal aš ką pražiopsojau ? smile
Nes niekada nieko neapmokestinau nei aš nei mano kolegė... smile
edute edute 2671
2011-09-06 10:39 edute 2011-09-11 07-27
Sveiki,
2010 m.isteigta UAB. Steigimo islaidos steigejui negrazintos, nes tada VMI aiskino, kad bus pajamos natura.
Dabar, kai VMI isaiskino kitaip, norim tas islaidas apmoketi.
Bet STEIGIMO AKTE parasyta, kad steigimo islaidos turi buti kompensuotos ne veliau nei per 60 dienu nuo iregistravimo JAR (dar vienas punktas yra, kuriame sakoma, kad "per 7 dienas nuo Bendroves iregistravimo JAR dokumentus, sudarytus steigiamos bendrove vardu, bei su Benmdroves steigimu susijusius dokumentus perduoti Bendroves vadovui perdavimo aktu")

Jei praejus 1.5 metu nuo imones steigimo, mes steigimo islaidas, pagristas dokumentais, kompensuosim steigejui, ar niekam niekas neuzklius???

Kad neleidziami atskaitymai, tai aisku
Rainis Rainis 15057
2011-09-06 10:42 Rainis 2011-09-11 07-27

edute rašė: Sveiki,
2010 m.isteigta UAB. Steigimo islaidos steigejui negrazintos, nes tada VMI aiskino, kad bus pajamos natura.
Dabar, kai VMI isaiskino kitaip, norim tas islaidas apmoketi.
Bet STEIGIMO AKTE parasyta, kad steigimo islaidos turi buti kompensuotos ne veliau nei per 60 dienu nuo iregistravimo JAR (dar vienas punktas yra, kuriame sakoma, kad "per 7 dienas nuo Bendroves iregistravimo JAR dokumentus, sudarytus steigiamos bendrove vardu, bei su Benmdroves steigimu susijusius dokumentus perduoti Bendroves vadovui perdavimo aktu")

Jei praejus 1.5 metu nuo imones steigimo, mes steigimo islaidas, pagristas dokumentais, kompensuosim steigejui, ar niekam niekas neuzklius???

Kad neleidziami atskaitymai, tai aisku

Kas jums tokį mandrą steigimo aktą parašė, jau gal kokie žymūs teisininkai Riomerį baigę?
Praktikoje kiek kitaip daroma.
Man atrodo, kad neužklius.
edute edute 2671
2011-09-06 11:07 edute 2011-09-11 07-27

Rainis rašė:

edute rašė: Sveiki,
2010 m.isteigta UAB. Steigimo islaidos steigejui negrazintos, nes tada VMI aiskino, kad bus pajamos natura.
Dabar, kai VMI isaiskino kitaip, norim tas islaidas apmoketi.
Bet STEIGIMO AKTE parasyta, kad steigimo islaidos turi buti kompensuotos ne veliau nei per 60 dienu nuo iregistravimo JAR (dar vienas punktas yra, kuriame sakoma, kad "per 7 dienas nuo Bendroves iregistravimo JAR dokumentus, sudarytus steigiamos bendrove vardu, bei su Benmdroves steigimu susijusius dokumentus perduoti Bendroves vadovui perdavimo aktu")

Jei praejus 1.5 metu nuo imones steigimo, mes steigimo islaidas, pagristas dokumentais, kompensuosim steigejui, ar niekam niekas neuzklius???

Kad neleidziami atskaitymai, tai aisku

Kas jums tokį mandrą steigimo aktą parašė, jau gal kokie žymūs teisininkai Riomerį baigę?
Praktikoje kiek kitaip daroma.
Man atrodo, kad neužklius.

Nezinau kas parase smile
Dar pasitikslinu.
Visus dokumentus surasau i steigejo prasyma (siandienos data) ir si prasyma vienu irasu vedu i apskaita (D 6 (nel.atsk) K 4486) . Ir ismoku.
USIO? Nu gal ir usio. smile . Mastau, kokia 6 klases saskaita naudoti. Bet turbut 611XX (neleidz.a)
Rainis Rainis 15057
2011-09-06 11:58 Rainis
Taip, teisingai.
edute edute 2671
2011-09-06 12:02 edute
Aciu
L
lediDi 91
2011-10-20 18:54 lediDi
Sveiki,

Buvo steigiamas UAB'as, visus steigimo dokumentus tvarke privati imone uz mokesti (pilna tokiu). Kai UAB buvo iregistruotas - direktorius atsieme visus dokumentus is imones, ir sumokejo likuti (direktorius-ne akcininkas) grynais, o pries tai - direktorius avansa sumokejo irgi is asmeniniu pinigu. Doku tvarkymo imone israse naujajam UAB saskaita.
Dbr klausimas - ar galima i apskaita traukt direktoriu kaip atskaitinga asmeni, bei jam atiduoti isleistus pinigus?
Mane tik trikdo tai, kad imones direktorius greitumo delei mokejo savo pinigus, jis tai ne akcininkas smile
Steigimo sutartyje nurodyta, kad "Dokumentais pagristos Bendroves steigimo islaidos steigejui kompensuojamos is bendroves lesu ne veliau kaip per 6 men. nuo bendroves iregistravimo dienos".
Labai laukiu jusu komentaru :)
C
Colop 13604
2011-10-20 21:11 Colop

lediDi rašė:
Sveiki,

Buvo steigiamas UAB'as, visus steigimo dokumentus tvarke privati imone uz mokesti (pilna tokiu). Kai UAB buvo iregistruotas - direktorius atsieme visus dokumentus is imones, ir sumokejo likuti (direktorius-ne akcininkas) grynais, o pries tai - direktorius avansa sumokejo irgi is asmeniniu pinigu. Doku tvarkymo imone israse naujajam UAB saskaita.
Dbr klausimas - ar galima i apskaita traukt direktoriu kaip atskaitinga asmeni, bei jam atiduoti isleistus pinigus?
Mane tik trikdo tai, kad imones direktorius greitumo delei mokejo savo pinigus, jis tai ne akcininkas smile
Steigimo sutartyje nurodyta, kad "Dokumentais pagristos Bendroves steigimo islaidos steigejui kompensuojamos is bendroves lesu ne veliau kaip per 6 men. nuo bendroves iregistravimo dienos".
Labai laukiu jusu komentaru :)




Tai, kad jei įmonė neįsteigta dar buvo, tai iš kur jau direktorius buvo ?
Manau čia steigėjų atstovas tas fizinis asmuo yra kur bėgiojo su pinigais, o ne direktorius.
nes jei UAb`o dar nebuvo.... tai akcininkas jo neįdarbinęs dar buvo... jei nebuvo įdarbinęs - reiškia jis negalėjo niekaip direktoriumi būti.
Rainis Rainis 15057
2011-10-20 22:17 Rainis

lediDi rašė:
Sveiki,

Buvo steigiamas UAB'as, visus steigimo dokumentus tvarke privati imone uz mokesti (pilna tokiu). Kai UAB buvo iregistruotas - direktorius atsieme visus dokumentus is imones, ir sumokejo likuti (direktorius-ne akcininkas) grynais, o pries tai - direktorius avansa sumokejo irgi is asmeniniu pinigu. Doku tvarkymo imone israse naujajam UAB saskaita.
Dbr klausimas - ar galima i apskaita traukt direktoriu kaip atskaitinga asmeni, bei jam atiduoti isleistus pinigus?
Mane tik trikdo tai, kad imones direktorius greitumo delei mokejo savo pinigus, jis tai ne akcininkas smile
Steigimo sutartyje nurodyta, kad "Dokumentais pagristos Bendroves steigimo islaidos steigejui kompensuojamos is bendroves lesu ne veliau kaip per 6 men. nuo bendroves iregistravimo dienos".
Labai laukiu jusu komentaru :)


Steigėjai gali įpareigoti bet kokį žmogų tvarkyti steigimo dokumentus.
Jei jie buvo įpareigoję tai daryti būsimąjį direktorių, tai viskas tvarkoje.
Dabar tegu jis parašo prašymą grąžinti jam steigiant įmonę turėtas išlaidas, prideda pateisinančius dokumentus, ir galėsite grąžinti tuos jo sumokėtus pinigus. Tik ne kaip atskaitingam asmeniu, nes jis anksčiau dar toks nebuvo, o kaip "kitas mokėtinas sumas".
L
lediDi 91
2011-10-21 17:44 lediDi
Taip, buvo ipareigoje daryti busimaji direktoriu smile
Labai aciu Jums!
Dar klausimas - ar gali ipareigotas asmuo (busim.direktorius) atidaryti saskaita banke, ar jau turi buti idarbintas?
C
Colop 13604
2011-10-21 17:52 Colop
Jeigu turi įgaliojimą tą daryti tai gali.
Bet pas mus tai viską akcininkas pats sutvarkė...
holdingas holdingas 7000
2011-10-26 17:28 holdingas
Sveiki. Buvo įmonės steigėjas. Savo akcijas jis pardavė kitam asmeniui, steigėjui steigimo išlaidos nebuvo kompensuotos. Ar galima išmokėti steigimo išlaidas antram akcininkui?
Rainis Rainis 15057
2011-10-26 17:30 Rainis

holdingas rašė:
Sveiki. Buvo įmonės steigėjas. Savo akcijas jis pardavė kitam asmeniui, steigėjui steigimo išlaidos nebuvo kompensuotos. Ar galima išmokėti steigimo išlaidas antram akcininkui?

Jokiu būdu ne - prie ko čia jis?
holdingas holdingas 7000
2011-10-26 17:34 holdingas
smile , iš aš panašiai galvojau - a vdrug galima.
Dalele Dalele 588
2011-10-28 10:05 Dalele
Pritariu.Tikrai negalima
C
Colop 13604
2011-10-28 10:32 Colop
Pritariu irgi. Negalima.
Steigėjas ir akcininkas (akcijų turėtojas) - tai du skirtingi dalykai.
artas71 artas71 12027
2011-10-28 10:43 artas71
Reikia skaityti bendrovės įstatus - kaip parašyta juose, kam priklauso kompensuoti, tam ir kompensuojama.
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui