Sveiki, prasau pagalbos ;)
Situacija:
1. Draudimo kompanija išrašė PVM Sąskaitą, draudimo įmoka 400, 00 Lt. PVM sąskaitą sumokėjome.
Po to gavosi, kad šitas draudimas turėjo įsigalioti nuo vėlesnės datos, todėl parašytas įmonės prašymas perkelti draudimo įmoką 400 Lt. naujiems draudimams. Vietoje vieno šito draudimo objektui išduoti du draudimai ir išrašė naujas dvi PVM sąskaitas:
1. Draudimo įmoka 391 Lt. Užkels 281,32 Lt likutį iš 400 Lt. PVM, kuriuos mes buvome sumokėję, po nutraukimo, primokėti šiai sutarčiai 109,68 Lt
2. Draudimo įmoka 150 Lt. Čia nesudengta (reikia sumokėti visą sumą)
Aš nedirbu buhaltere, o įmonės buhalterė liepė man viska tai užfiksuoti buhalterinėje pažymoje. Prikabinu. Gal galite patarti nuo ko pradėti.... ???
buhalterine_pazyma_koreguojantiesiems__irasams.xls