2014-07-09 16:36
Gita1
Na dabar jau sviestas sviestuotas gavosi.. parašėt tekstą ir apie tą patį padarėt lentelę.. tai arba tik tekstas arba tik lentelė kam kartotis? Aš mėgstu lenteles visokias, tai daryčiau su lentele, Jūs gal jų nemėgstat, tai lentelės nedėkit. Pranešimas svarbu, kad būtų aiškus ir viskas kas reikia būtų nurodyta, o išdėstymas neturi reikšmės, čia skonio reikalas.
Lentelėje "laikotarpis", tai neteisingai įrašytas, nes na nebūna jis viena diena.. laikotarpis tai metai, mėnuo.. Tie 20tūkst. čia už kiek laiko mokama? Jei už metus rašot "2014-01-01 - 2014-12-31" arba "2014 m." arba "2014-06-01 (įstojimo data) - 2015-05-31". Na čia jau pagal įstatus priklauso kaip parašysit.
Ir pridedamas ne protokolas, o jo kopija arba išrašas, tai būtent ką pridėsite tą ir įrašykite. Protokolo kopija dėtųsi tuo atveju, jeigu jame aptarti visi klausimai yra reikalingi pateikti pateikiant pranešimą, pvz. pirmu klausimu tos įmonės priėmimas, antru klausimu patvirtintas naujas stojamasis mokestis, trečiu naujas metinis mokestis. Daugiau klausimų nėra. Jeigu jame aptarta daugiau visokių dalykų, tai nesideda visas protokolas prie pranešimo. Tada darote išrašą ir nurodote tik reikiamus punktus. Gali būti, kad reiks pridėti kelis protokolų išrašus, pvz vienas, kad įmonė priimta (to protokolo tas punktas), kitas, kad nario mokestis patvirtintas toks ir toks, ir dar kitas, kad patvirtintas stojamasis mokestis, kuris yra toks tai. Viskas pagal situaciją. Juk gali būti, kad stojamasis mokestis buvo patvirtintas ir jis nesikeitė, po kiek laiko pakėlė nario mokestį (kitas protokolas), po kiek laiko priimta šita įmonė (jeigu tokį dėsit).. Negaliu gi žinot kokia pas Jus situacija ir ką norit pridėti...