kad ir neprašot duosiu jum patarimą.. nesiimkite asociacijose daryti ne buhalterinių darbų..
jau 25 metai kaip tvarkau apskaitą tokioms įmonėms.. dažniausiai vadovai stengiasi nuo savęs ant buhalterio numesti visiškai visus įmanomus darbus ir dar suteikti jausmą, kad jam čia kaip ir priklauso..
1. sprendimas rašomas susirinkime, kuriame jūs net nedalyvaujate ir jums net neįdomu kaip jie tai parašys.. šiais laikais ir močiutės jau moka naudotis google, tegu sėdi ir googlina.. kaip susirašys taip turės.. jums tiesiog turi pateikti sprendimą, kad galėtumėte priskaityti nario mokestį.. jeigu gaunate dokumentą, kuriame parašyta "sprendimas" ir tekstas iš kurio aiški tvarka, sumos ir pan., tai ir viskas ko jums reikia.. o vizualizacija, sakinių derinukais ir pan. tegu rūpinasi kas asociaciją įkūrė..
2. nei viena mano įmonė tokio daikto neturi.. yra sąrašai ir tiek.. čia jau kaip patogiau..
3. taip jis net labai skiriasi, bet pasidalinti nėra prasmės, reikia tiesiog einat į
e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/TAIS.246011/asr ten yra aiškinamasis raštas.. visą tą tekstą persikeliat ant naujo lapo ir keičiat papunkčiui.. viską supildę ir gausit tvarkingą aiškinamąjį raštą..
4. kas parašyta įmokėjime? jeigu nieko tai parama ir viskas, manyčiau, gal...