Darbo laiko apskaitos žiniaraštis

Tininga Tininga 50021
2014-06-20 10:58 Tininga

reniuke rašė:
dirbsime 21d. už 23d. Kiek valandų reikia dirbti perkėlus laivą dieną 8 ar 7? Nes 23 būtų prieššventinė ir dirtume7 val.
Nepažeistumėte 40 val. per savaitę, jei dirbtumėte 28 dieną smile
R
reniuke 255
2014-06-20 11:03 reniuke
Ačiū. Apie tai nepagalvojau. Tai tokiu atveju 21 reikia apmokėt kaip šventinę? O jeigu atidirbinėtume 28d. kaip tada 7 ar 8 val.?
Tininga Tininga 50021
2014-06-20 11:08 Tininga

reniuke rašė:
Ačiū. Apie tai nepagalvojau. Tai tokiu atveju 21 reikia apmokėt kaip šventinę? O jeigu atidirbinėtume 28d. kaip tada 7 ar 8 val.?
Jei 23 d. - 7 darbo valandas - keliate į kitą dieną, tai ir bus 7 valandos. Kitaip keisis mėnesio darbo valandų skaičius.
Jei darysite išankstinį darbo grafiko pakeitimą, tai dvigubai už šeštadienį mokėti nereikės. Dar variantas - daryti tai pačių darbuotojų prašymu.
Jei tik vadovo nurodymu bus nurodyta šeštadienį dirbti vietoje pirmadienio, tai anot VDI komentarų reikia už viską mokėti pagal DK 194 str.
R
reniuke 255
2014-06-20 11:11 reniuke
Ačiū už pagalbą
P
pepsiuke 3
2014-07-01 15:43 pepsiuke
Sveiki, patarkit kaip žymėti darbo laiko apskaitos žiniaraštyje, jei darbuotojas 2014.06.20 parašė prašymą dėl neatvykimo administracijai leidus, tą pačią dieną susilaužė ranką ir Sodroje rodo biuletenį nuo 2014.06.20? Ar galima žymėti tarkim ND/L ar kažką panašaus? Dėkoju už atsakymus iš anksto. ;)
Tininga Tininga 50021
2014-07-01 15:47 Tininga

pepsiuke rašė:
Sveiki, patarkit kaip žymėti darbo laiko apskaitos žiniaraštyje, jei darbuotojas 2014.06.20 parašė prašymą dėl neatvykimo administracijai leidus, tą pačią dieną susilaužė ranką ir Sodroje rodo biuletenį nuo 2014.06.20? Ar galima žymėti tarkim ND/L ar kažką panašaus? Dėkoju už atsakymus iš anksto. ;)
Žymėčiau ND/L. Ir ilgam jis tą ND pasiėmė? Nepasisekė žmogui...
P
pepsiuke 3
2014-07-01 15:49 pepsiuke
Pasiėmė tą vieną dieną. :) Taip ir padarysime, ačiū Tininga :)
E
escadaaa 309
2014-07-02 12:36 escadaaa 2014-07-02 12-39
Sveiki,

Kaip tabelyje pažymėti kai darbuotojas neatvyko į darbą? Pasiaiškinime rašo, kad asmeninės priežastys. Ar reikia sodrai pranešti apie pravaikštas?
Kaip neatvykimą "apiforminti"? Ar reikia įsakymo dėl pravaikštų? Yra tik pasiaiškinimas.
A
Alina55 11024
2014-07-02 12:46 Alina55
Taip, tai pravaikštos. Reikia pranešti SODRAI - nedraudiminis laikotarpis.
Rašomas tarnybinis pranešimas, kad darbuotojas nedirbo ir tuo pagrindu - įsakymas.
DKate DKate 3341
2014-07-02 12:50 DKate

escadaaa rašė:
Sveiki,

Kaip tabelyje pažymėti kai darbuotojas neatvyko į darbą? Pasiaiškinime rašo, kad asmeninės priežastys. Ar reikia sodrai pranešti apie pravaikštas?
Kaip neatvykimą "apiforminti"? Ar reikia įsakymo dėl pravaikštų? Yra tik pasiaiškinimas.

Jei tas darbuotojas Jums reikalingas ir planuojate, kad jis dirbs toliau, nesigadinkite santykių ir apsiribokite pasiaiškinimu. Ir tą darbo dieną susitarkite, kad atidirbtų ar pan.
Jei planuojate atleisti, tai turi būti pilna dokumentacija. Ir Sodrai reikia pranešti per 3 dienas. Pradėjus rašyti aktus ir įsakymus dėl nuobaudų vienaip ar kitaip normalaus darbo nebus.
Be kita ko, teisingai įforminta pravaikšta, suteikia teisę atleisti iš darbo dėl darbuotojo kaltės. Bet šitas variantas gali iššaukti teisinius ginčus. Ir kad nesivelti į galimus ginčus, tokiu atveju galite tartis, ir atleisti šalių susitarimu pagal DK 125 strp.


E
escadaaa 309
2014-07-02 13:00 escadaaa

Alina55 rašė:
Taip, tai pravaikštos. Reikia pranešti SODRAI - nedraudiminis laikotarpis.
Rašomas tarnybinis pranešimas, kad darbuotojas nedirbo ir tuo pagrindu - įsakymas.

Sodrai turiu pateikti 12 SD.
Pirmą kartą susiduriu su pravaikštomis, gal kvailai paklausiu, bet kas turi rašyti tarnybinį pranešimą? Gal kas turite pvz. kaip rašyti tarnybinį pranešimą ir įsakymą dėl pravaikštų?
A
Alina55 11024
2014-07-02 13:02 Alina55
SODRAI pateikti 12-SD, tarnybinį rašo tas, kam pavaldus darbuotojas.
E
escadaaa 309
2014-07-02 13:10 escadaaa

Alina55 rašė:
SODRAI pateikti 12-SD, tarnybinį rašo tas, kam pavaldus darbuotojas.

Mūsų atveju, pats direktorius turės rašyti tarnybinį pranešimą, o tada įsakymas.
Gal galite kas trumpai apšviesti, ką tame įsakyme parašyti?
A
Alina55 11024
2014-07-02 13:18 Alina55
Tarnybinį gali rašyti ir atsakingas už to padalinio, kuriame dirba darbuotojas, DLAŽ sudarymą. Įsakymas rašomas tarnybinio pranešimo pagrindu.
E
escadaaa 309
2014-07-04 13:19 escadaaa
Sveiki,

Ar galima nerašyti tarnybinio pranešimo, kai darbuotojo neplanuojam atleisti.? Darbuotojas tiesiogiai pavaldus vadovui. Keistai atrodo, kai vadovas sau rašys tarnybinį pranešimą dėl darbuotojo pravaikštos. Ar užtenka tik darbuotojo pasiaiškinimo ir direktoriaus įsakymo, kad dienas, kurias nebuvo darbe žymėti darbo laiko apskaitos žiniaraštyje pravaikštomis?
Ar mes nenusižengsim nerašydami tarnybinio pranešimo?
J
jonux 1297
2014-07-04 15:54 jonux
Ne.
W
wika3 548
2014-07-17 10:15 wika3
Darbuotojas visą mėnesį atostogavo, ką tokiu atveju rašyti DLAŽ grafoje : Nustatytas darbo valandų skaičius per mėnesį?
Tininga Tininga 50021
2014-07-17 10:16 Tininga

wika3 rašė:
Darbuotojas visą mėnesį atostogavo, ką tokiu atveju rašyti DLAŽ grafoje : Nustatytas darbo valandų skaičius per mėnesį?
Tiek, kiek jam nustatyta dirbti, jei jis neatostogautų.
W
wika3 548
2014-07-17 10:50 wika3
o jei biuletenis visą mėnesį buvo, tai Nustatytas darbo valandų skaičius per mėnesį kaip tada rašyti?

Tininga Tininga 50021
2014-07-17 10:52 Tininga

wika3 rašė:
o jei biuletenis visą mėnesį buvo, tai Nustatytas darbo valandų skaičius per mėnesį kaip tada rašyti?
Taip pat! Juk ten rašote, kas nustatyta, o ne faktiškai dirbta. Laiko skalės prasme, kai tas skaičius ten turėtų būti įrašomas, jūs negalėtumėte žinoti, nei kad jis sirgs, nei kiek sirgs.
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui