2004-07-14 11:52
Soffy
2011-09-11 03-27
Nežinau, nežinau. Kažkas čia ne taip. Sakykim nėra oficialios buhalterės, pats savininkas veda apskaitą. Visi dokumentai pas jį namie, reikia manyti, kad ten ir skaitosi įmonės buhalterija. Tai Jūs manote, kad jis jau privalo paslaugų teikimo vietoje rašyti PPK? Ar turi parbėgti namo ir išrašyti ? O kaip Jūsų darbo sutartyje aprašyta tai, kad Jūs įmonės dokumentus nešate namo kažkokiu tai adresu, tie Jūsų namai, kaip skaitosi? Buhalterija įmonės pagal panaudos sutartį ar dar kažkaip? Jums už tai mokama, kad Jūs naudojate savo elektrą ir t.t.?
Man kažkaip labai jau daug klausimų iškyla, kur kas lengviau parašyti ir pamiršti. O dėl sąskaitos-faktūros tai labai įdomu ir man.