Tiesi rašė: Sakyčiau per mažai pateiki info. Koks pundas dokumentų gaunasi per mėnesį? Kaip suprantu, esat PVM mokėtojai? Minėta suma - į rankas? Kaip teikiat ataskaitas - el.būdu ar ji "gaudo" parašus? Sprendžiant iš to, kad pavedimus kažkodėl spausdinat, ataskaitas į VMI nešat popierines? Kas neša?
Kaip dažnai būna, kad ataskaitas reikia tikslinti dėl to, kad buhalteris pavėluotai gauna popierius? Sakyčiau tai gana esminiai momentai, nustatant algos dydį.
Dzegle rašė: Dabar jūs man pasakykit ar as labai bjauri esu, ar ne.
savo buhalterei mokejau 500, dabar 600lt. ji reikalauja, kad didinciau, bet as negaliu.
darbo kruvis: imonėje dirba keturi žmonės. - mažas serviziukas. už atspausdinta pavedima reikalauja, kad mokėčiau po (anksčiau 5lt) 6lt. per metus gaunas jai dar viena papildoma alga. popierius jai nuvežu i ofisą, formą FR0671/2 pildau pati. pasakykit čia normaliai jums atrodo, nes mane jau truputi už pypint pradeda.
Įtariu sandėlio apskaitos, detalių nurašymų patys irgi nepasidarot. Kažin kaip su kelionės lapais. O kaip su avansinėm? Tikriausiai dar ir ilgalaikio turo turit. O gal dar nuomos sutartis viena kita yra ... Sakyčiau abipusiai normalu 600