karli rašė:
Nors ir nedirbu su Navision, bet is jusu supratau kad tai taikote absoliuciai visiems diegejams/programuotojoms/pardavejams Lietuvoje, isskyrus Vienintele Ir Nepakartojama Jusu Imone Ir Programa, tad visus jusu teiginius priemiau ir asmeniskai.
Ir galbut jus ir nustebsite, bet yra imoniu kurios mokosi ne tik is vadoveliu, kurios dalyvauja ir tarptautiniuose projektuose kaip lygiateisiai nariai arba net tu projektu vadovai , kurios kvieciasi pas save gamintojo atstovus arba patys vyksta pas juos tobulintis etc.
Ir is viso, geriausia mokykla yra ne vadoveliai ir ne programos logikos studijavimas pas gamintoja, o dalyvavimas rimtuose projektuose su protingais klientais + patirties peremimas is partneriu (tame tarpe tarptautiniu) - ju deka gali gauti neikainojama patirti ir nuolat kelti kvalifikacija.
Suprantu, kad Jus galite supikti, ir iš pikčio kažką parašyti, supraskite ir Jūs, kad ir aš galiu parašyti kažką iš pikčio. Taika
Visos mano frazės, kurias Jus išskyrėte yra mano nuomonė, susiformavusi iš mano bendravimo su Navision vartotojais, kurie pasakojo kaip pas juos yra įdiegta VVS Navision.
Dauguma mano teiginių yra argumentuoti. Nepaisiant orgumentacijos, jie yra subjektyvus, ir aš nieko negaliu su tuom padaryti. Kaip ir Jūsų nuomonė, jūsų piktis yra subjektyvūs.
Dalyvavimas rimtose projektose su protingais klientais, beabėjo yra labai naudinga patirtis. Ir tokių įmonių yra, tačiau iš kliento negalima išmokti vieno svarbaus dalyko - verslo procesų ir apskaitos metodikų realizacijos programoje Navision budų. Klientai nėra sistėmos ir automatizacijos žinovai, jie žino verslą, išmokti verslo vedimo principų iš jų galima, bet ne automatizacijos metodikų.
O paskui Jūs kartojate mano mintys, kad galima pasimokyti iš sistėmos kūrėjų, jūsų atvėju-Danų ir tarptautynių partnėrių. Bet važiavimas sturijoti į Daniją yra trampalaikis, o darbas tarptautyniuose projektuose, labai retas (paliginamai su Navision konsultantų skaičiumi). Vadovavimas tarptautyniais projektais? Kuriuose šalyse? Juks ne Danijoje, Vokėtijoje, Rusijoje ar JAV? Latvių, Lenkų ir pan konsultantai yra panašiaus lygio, kaip ir Lietuviai. Ar aš klistu?
Taigi visa tai yra išimtys, o ne taisyklė, budinga Navisiono diegėjams-Lietuviams. Pas mūs toks bendravimas vyksta nuolat. Kaip ir dalyvavimas tokiose projektuose.
karli rašė:
Taip pat niekada neleisciau sau atejus pas klienta i prezentacija pilti purvo ant kitos imones, tvirtinti kad 'ten nera kam dirbti', 'nieko jie nesupranta', 'plesia nerealius pinigus', kai su ta imone net nesi susidures ir nieko nepazisti, net nezinai kaip jie dirba ir uz ka tuos pinigus 'plesia'. Galbut tureciau teise tai daryti, jei buciau tokioje imoneje pries tai padirbejus, zinociau situacija is vidaus (ne tik is pletku), bet ir tai nedaryciau. Tarkim zinau poros imoniu 'virtuve'. Zinau daug faktu, ir graziu ir nelabai. Bet pirma, nesiimsiu ju pasakoti potencialiam klientui neprasyta, o jei ir paprasys atsiliepimu - tik patarsiu atkreipti demesi i tam tikrus dalykus, pasiulysiu uzduoti kai kuriuos klausimus ir is atsakymu nuspresti ar tai jiems priimtina ar ne.
O taip, kaip elgiasi jusu imone - mazu maziausia zema ir neprofesionalu. Pasiskaitykite verslo etikos pradmenis.
Bet cia ziuriu pereisime i asmeniskumus,
tad tolesne diskusija (jei ji tokia pageidaujama) siulau perkelti i private.
Pilnai su Jūmis sutinku. Taip, yra verslo etika, ir aš pažeidžiu jos taisykles. Beje, pažeidžiu aš ją rėtai.
Tiesa pasakius, tai irgi susija su pykčiumi.
Atsimenate savo paskutinės žinutės pradžią? Sakėtė, kad parašėtė iš pykčio...
Aš irgi daug laiko laikiausi verslo etikos taisyklių, tačiau neseniai mano nuomonė pasikeitė.
Esnė yra tame, kad aš jau kokį 10-a kartą sužinojau iš potencialaus kliento, kad Navision diegėjai (ne viena iš įmonių, bet keletas) apie Mūs pasakė kompanijos-kliento vadovui, kad mes bankrutojame, kad mūsų kompanija ketina persikelti į Rusiją ir palikti visus ęsančius klientus ant ledo, kad mes ęsame šudas ir, kas svarbiausia, kad KOMPANIJOS ŽMONĖS, DALYVAUJANTYS SISTĖMOS PASIRINKYME, NORI PIRKTI MŪSŲ PRODUKTĄ, NES GAVO IŠ MŪSŲ KYŠĮ.
Bebėjo, visa tai yra melas, kas nesutrukdė jiems taip pasielgti.
Kitas atvėjis.
Viename stambiame konkurse, kuriame dalyvavome Mes ir Axapta, visas linijinis personalas norėjo Mūsų sistėmos. Žinote kas atsitiko? Ta diena, kai buvo sutarta pasirašyti sutartį, išėjo dydelys straipsnis verslo žyniose, kuris faktiškai neigdavo visas mūsų pozicijas. Laikraštis iš pat ryto atsidurė ant kompanijos (tiksliau holdingo) sąvininko stalo, po keletos valandų tos įmonės-Axaptos diegėjo vadovas paskambino sąvįninkui, ir pasakė, maždaug skaitėte straipsnį? Jūsų žmonės yra nupirkti, o jų (mūsų) produktas yra šudas ir mes banrutojame.
Sutartis pasirašyta nebuvo.
Aš nenoriu skelbti įmonių, nes įrodymų neturiu, turiu tik informaciją, bet žinote, po viso to, man nebesinori laikytis verslo etikos taisyklių.
Beabėjo, mano žinutems turėjo ytakos piktis. Ir aš suprantu, kad tikriausia, jūs asmeniškai, čia nieko dėtas, bet piktis gi yra
Nepaisant to, viskas, ką aš parašiau, yra mano nuomonė, susiformavusi iš įgytos patirties, iš Navision vartotojų pasakojimų, apie tai ką jie gavo diegymo pabaigoje. Ir nuo savo žodžių aš neatsisakau.
Tikriausia, jeigu neįvyktu to, apie ką aš parašiau, aš nerašyčiau savo nuomonės (argumentuotos nuomonės), bet...
Turbut Jus ęsate teisus. Turbut ne visi Navision konsultantai Lietuvoje yra vienodi ir dalis jų, tikriausiai žino ką daro, ir laikosi verslo etikos taisyklių (išimtys visada yra), tačiau, Navision toli gražu nėra super produktas, kaip jis yra pozicionuojamas, o dauguma konsultantų, diegiančių jį yra silpni (kitaip paaiškinti Navision diegimo rezultatų aš negaliu).
Atsiprašau, Karli, kad netyčia ižeidžiau asmeniškai Jūs, piktis. Pats žinote, kaip tai buna.
Taika, ir siulau baigti bartis.