Atsakymas iš Registrų centro:
informuojame, kad iš atsakingų specialistų buvo gautas atsakymas, kad teikiant finansinių ataskaitų rinkinius, yra leidžiama įkelti dokumentus, kurie yra ne didesni nei 5 MB. Jei PDF formato byla sudaroma skenuojant dokumentus, siūlytume skenuoti dokumentą juodai - baltą, pasirinkus rezoliuciją - 300 DPI. Auditorius turėtų atsižvelgti į bylos dydžio reikalavimus ir mažesnės apimties dokumentą pasirašyti dar kartą.
Pridedamų dokumentų įkėlimo tvarka, teikiant finansinių ataskaitų dokumentų rinkinius, yra aprašyta Finansinių ataskaitų rinkinių teikimo elektroniniu būdu (interaktyviai) vartotojo vadove.
Nepavykus išspręsti iškilusios problemos, prašytume el. paštu: Viktorija.Kasparaviciene@registrucentras.lt atsiųsti ekranvaizdžius, iš kurių būtų matoma, kokiu būdu sistema neleidžia pateikti dokumentų rinkinių ir kokius pranešimus ar dialogo langus matote.
kasaruta rašė:
kasaruta rašė:
gal zinote ka daryti kai Registru centrui pateikiami dokumentai (failai) didele apimtis ?
Radau informacija kad failai perduodami Registru centrui gali buti ne didesni nei 5MB. Klausimas kodėl dabar turiu knistis kada auditorė atsiunčia 6MB dabar? Ką dabar daryt kaip pateikti, taigi failas jau pasirašytas el.parašu.