AccountantToBe2020 rašė:
#BuhalterinėPrograma
Laba diena,
Įmonė keičia buhalterinę programą. Situacija tokia, kad MB apskaitą tvarkė buhalterinių paslaugų įmonė. Įmonės vadovas nusprendė pereiti nuo buhalterinių paslaugų įmonės prie savo buhalterio. Dabar apskaitą tvarkau
itax.lt, bet švelniai tariant įmonės apskaitoje betvarkė, todėl viską reikia keisti iš pagrindų, taip pat ir programą. Įmonė verčiasi didmenine/mažmenine prekyba Europoje, iki 200 pirkimų ir 400 pardavimo sąskaitų, dauguma turto-atsargos, ilgalaikio turto tik biuro įranga. Ieškau programos kuri tenkintu ir mano ir įmonės vadovo poreikius. Reikalinga tokia programa prie kurios galėtu jungtis keli vartotojai, su kuria būtu galima išrašyti sąskaitas, jas registruoti, vesti skolų apskaitą, formuoti ataskaitas (balansą, PNA, DK ir kt.) Pagrindas sandėlis, lengva atsargų apskaita. Būtų šaunu jei programa būtu galima formuoti i.SAF XML failus, pildyti neanalitines operacijas, mokėjimus ir kt. Reikalinga tokia programa kurią lengvai perprastu pradedantysis buhalteris ir dar galėtu pamokyti ne buhalterijos atstovus kaip ja naudotis. Iš įmonės vadovo pusės, prioritetas, kuo pigesnė.
Priklauso nuo pinigėlių kiekio. Bet jei darant kokybiškai, rekomenduoti vadovui/vadybininkams išsirinkti CRM sistemą, kuri jiems būtų patogiausia, o buhalteriui - buhalterinę programą, tada jas "sujungti", kad duomenimis apsikeistų. Sujungti galima bet kokį CRM su bet kokia buh apskaitos programa, jei jos gali veikti web serveriuose (šiais laikais praktiškai visos). Taip pat sujungti galima ir daugiau nei dvi sistemas, pvz., pas mus advokatų kontoroje naudojamas nedidelis web CRM'as awaza užduočių valdymui ir sąskaitų išrašymui plius mūsų vidinė teismo įsakymų automatizavimo sistema, be kita ko automatiškai išrašanti sąskaitas už pareiškimus. Visos faktūros iš abiejų sistemų automatiškai keliauja į buh apskaitos programą. Toks sprendimas yra maksimaliai komfortiškas visiems, nes visi naudoja jiems patogius įrankius.