2008-10-17 16:28
Rainis
Jau radau atsakymus, visas sąskaitas išrašinėjote su PVM, vadinasi, darėte gerai, tik deklaravote blogai.
Dabar veiksmai tokie:
1. Kaip suprantu, vadovas yra jūsų vyras, tai padėtį, o ji nekokia, žino, bet dėl visa ko dar jam paaiškinkite.
2. Kiekvieno mėnesio išrašytas PVM s/f gražiai surašykite į Išrašomų PVM sąskaitų faktūrų registrą. Tada šio registro mėnesio suma ir parodys, ką reikia įrašyti į FR0600 11 ir 26 eilutes.
3. Turi būti tokie pat registrai ir visoms gaunamoms (pirkimo) PVM sąskaitoms faktūroms, pirkimo PVM iš jo reikės rašyti į 22 - 30 eilutes.
4. Tikslinate visas FR0600 nuo gegužės mėnesio.
Ir tada matysite, kaip su tuo PVM, ar reikia ir kiek reikia jo mokėti.
O iš buvusios buhalterės galėsite reikalauti žalos (delspinigių, jei tokie bus, darbo sąnaudų) atlyginimo.