PVM deklaracija FR0600

L
lorita 2757
2006-09-22 17:56 lorita 2011-09-11 05-06

ausrini23 rašė: Aciu labai. Vadinasi pildau deklaracija ir kas negerai su saskiatom gautom viska i ta menesy itraukiu.


Taip.
PVM atskaitos tikslinimas dėl klaidų nustatymo:
"Jeigu po mokestinio laikotarpio PVM deklaracijos pateikimo PVM mokėtojas pastebėjo padarytas klaidas, dėl kurių buvo per mažai atskaityta pirkimo (importo) PVM ir dėl to buvo padidinta į biudžetą mokėtina (sumažinta iš biudžeto grąžintina) PVM suma, tai pastebėtos jau praėjusio mokestinio laikotarpio klaidos gali būti ištaisytos to mokestinio laikotarpio PVM deklaracijoje, kurioje jos buvo pastebėtos, negrįžtant į praėjusį mokestinį laikotarpį.
Ir atvirkščiai, jeigu po PVM deklaracijos pateikimo PVM mokėtojas pastebėjo padarytas klaidas, dėl kurių buvo per daug atskaityta pirkimo (importo) PVM ir dėl to buvo sumažinta į biudžetą mokėtina (padidinta iš biudžeto grąžintina) PVM suma, tai jis turi pateikti patikslintą to mokestinio laikotarpio, kurį klaidos buvo padarytos, PVM deklaraciją ir joje atitaisyti klaidas." (iš VMI nustatytos tvarkos)
D
Dan 2012
2006-09-23 15:35 Dan
Pardavėme pastatą be PVM ar turėčiau įrašyti į FRO600 12 eilutę.
V
virbuh 8138
2006-09-23 15:51 virbuh 2011-09-11 05-07

Dan rašė: Pardavėme pastatą be PVM ar turėčiau įrašyti į FRO600 12 eilutę.

Taip, jei galėjote parduoti be PVM ,( PVM 32 straipsnis)
D
Dan 2012
2006-09-23 15:56 Dan 2011-09-11 05-07

virbuh rašė:

Dan rašė: Pardavėme pastatą be PVM ar turėčiau įrašyti į FRO600 12 eilutę.

Taip, jei galėjote parduoti be PVM ,( PVM 32 straipsnis)

Galėjome nes patys pirkme be PVM
Dar vienas klausimas 10eil.kokį kodą (EVRK) rašyti jau kaip nekilnojamojo turto nes yra didesnė suma už kitus pardavimus.
L
Loreta13 30842
2006-09-23 16:05 Loreta13 2011-09-11 05-07
Dan EVRK kodas rašomas toks, kokia yra pagrindinė įmonės veikla. Ne tą mėn., o apskritai:))
www.vmi.lt/formos/instrukcijos/IN0600_17.doc
[quote:ec3504d21f]25. 10 laukelyje turi būti įrašomas PVM mokėtojo faktiškai vykdomos pagrindinės veiklos kodas pagal... [/quote]
V
virbuh 8138
2006-09-23 16:09 virbuh
Dan Faktiškai reikėtų rašyti, Gal 70,11 ar 70.12 (nežinau kuris)
D
Dan 2012
2006-09-23 16:12 Dan 2011-09-11 05-07

Loreta13 rašė: Dan EVRK kodas rašomas toks, kokia yra pagrindinė įmonės veikla.
www.vmi.lt/formos/instrukcijos/IN0600_17.doc

25. 10 laukelyje turi būti įrašomas PVM mokėtojo faktiškai vykdomos pagrindinės veiklos kodas pagal .....

Ačiū"Loreta 13"
Visados taip ir rašiau ,bet kai vyko patikrinimas buvo parduotas automobilis naujas man VMI pasakė patikslinti deklaracija kadangi jau turiu atseit rašyti kaip automobilio pard.kodą , kadangi yra didesnė suma už kitius pardavimus tai nesiginčyjau ir jam patikslinau.Todėl vėl dabar suabejojau.
L
Loreta13 30842
2006-09-23 16:18 Loreta13 2011-09-11 05-07
Abejotina. Kažkaip niekaip aš to pildymo taisyklėse neįžiūriu.
[quote:c431661354]faktiškai vykdomos pagrindinės veiklos kodas[/quote] Juk ir vykdome savo pagrindinę veiklą. O ten visokie IT pardavimo rezultatai juk net atvaizduojami 52XX (62XX) sąskaitoje, kaip "kitos veiklos pajamos (sąnaudos)".
Bet jei jums ta veikla yra pagrindinė. ...:)) tuomet jau rašote jos kodą.
Ir tokios veiklos rezultatus tuomet reiktų rodyti 500X sąskaitoje, nes tai būtų pagrindinė veikla.
D
Dan 2012
2006-09-23 16:24 Dan 2011-09-11 05-07

Loreta13 rašė: Abejotina. Kažkaip niekaip aš to pildymo taisyklėse neįžiūriu.
[quote:bc3c719f12]faktiškai vykdomos pagrindinės veiklos kodas
Juk ir vykdome savo pagrindinę veiklą. O ten visokie IT pardavimo rezultatai juk net atvaizduojami 52XX (62XX) sąskaitoje, kaip "kitos veiklos pajamos (sąnaudos)".
Bet jei jums ta veikla yra pagrindinė. ...:)) tuomet jau rašote jos kodą.
Ir tokios veiklos rezultatus tuomet reiktų rodyti 500X sąskaitoje, nes tai būtų pagrindinė veikla.[/quote]
Aš su juo nesiginčijau ir pataisiau,nes man reikėjo kad jis greičiau man dokumentus grąžintų.Teisingai turėtų būti pagrindinės veiklos kodas juk dekr.irgi taip pavadinta.
O man į 12eil reikia rašyti gautą sumą iš pirkėjų, ar reiktų skirtumą tarp (52 ir 62 sąsk.)
L
Loreta13 30842
2006-09-23 16:26 Loreta13 2011-09-11 05-07
Dan Iš pirkėjų.

Tik norėčiau paklausti, kokiu būdu pas jus atsirado ir 52 ir 62 smile
Turėtų būt viena iš jų:))
D
Dan 2012
2006-09-23 16:44 Dan 2011-09-11 05-07

Loreta13 rašė: Dan Iš pirkėjų.

Tik norėčiau paklausti, kokiu būdu pas jus atsirado ir 52 ir 62 smile
Turėtų būt viena iš jų:))

IT likutis pas mus buvo 447225Lt
Sukaupta nusidėvėjimo 17391,99Lt
Lizingui skola 302600Lt
Toliau darau korespond.
1)1217/1210 17391,99Lt (nurašytas sukaup.nusid.)
2)4411/1210 302600Lt (gauta iš lizingo sąsk.fak. minusinė)
3)4421/1210 49321,27Lt (nurašoma paskolos suma)
4)62/1210 77911,74Lt (IT perleidimo nuostolis)2)
Iš viso447225Lt

Toliau iš pirkėjų gavome 98078,73Lt (271/52)
Kaip suprantu man skirtumą tarp 52-62 sąsk. 20166,99Lt reikia apmokestinti
Nežinau ar gerai padariau,nes pirmą sykį
L
Loreta13 30842
2006-09-23 16:59 Loreta13 2011-09-11 05-07
Dan Jūs čia labai jau sudėtingai. Nesugebėjau atsekti jūsų mintį.
Išskaidykite operacijas į paprastesnes.
1. Jūs parduodate kažkam lizinguotą IT smile
2. Ar jūs parduodate lizingui, nes kažkas iš jo pirks smile
Jei paaiškintumėte, ką reiškia [quote:d249ce921d]2)4411/1210 302600Lt (gauta iš lizingo sąsk.fak. minusinė)
[/quote] Ką čia toje minusinėje jie rašo smile Tuomet gal galėčiau bandyti koresponduoti.:))
D
Dan 2012
2006-09-23 17:13 Dan 2011-09-11 05-07

Loreta13 rašė: Dan Jūs čia labai jau sudėtingai. Nesugebėjau atsekti jūsų mintį.
Išskaidykite operacijas į paprastesnes.
1. Jūs parduodate kažkam lizinguotą IT smile
2. Ar jūs parduodate lizingui, nes kažkas iš jo pirks smile
Jei paaiškintumėte, ką reiškia [quote:1127e64ee1]2)4411/1210 302600Lt (gauta iš lizingo sąsk.fak. minusinė)
Ką čia toje minusinėje jie rašo smile Tuomet gal galėčiau bandyti koresponduoti.:))[/quote]
Pastatą įsigijome lizingo būdu ,skola buvo likusi 302600 lizingui,tą pastatą perleidžiame kitai įmonei kuri perima visus įsipareigojimus
1) patatas kainavo 445000Lt +sutarties mokestis 2225Lt (IT likutis 447225Lt)
2) Nusidėvėjimo suma 17391,99Lt
3)Lizingui dar skolingi buvome 302600Lt( iš jų tai sumai gavome Kreditine sąsk.-302600Lt)
4)Gavome kreditą apyvartinėm lėšom kurio likutis buvo 49321,27Lt (šią sumą irgi perima pirkėjai)
5) Iš pirkėjų gavome 98078,73 Lt už pastatą
D
Dan 2012
2006-09-23 17:34 Dan 2011-09-11 05-07

Dan rašė:

Loreta13 rašė: Dan Jūs čia labai jau sudėtingai. Nesugebėjau atsekti jūsų mintį.
Išskaidykite operacijas į paprastesnes.
1. Jūs parduodate kažkam lizinguotą IT smile
2. Ar jūs parduodate lizingui, nes kažkas iš jo pirks smile
Jei paaiškintumėte, ką reiškia [quote:d620645d42]2)4411/1210 302600Lt (gauta iš lizingo sąsk.fak. minusinė)
Ką čia toje minusinėje jie rašo smile Tuomet gal galėčiau bandyti koresponduoti.:))

Pastatą įsigijome lizingo būdu ,skola buvo likusi 302600 lizingui,tą pastatą perleidžiame kitai įmonei kuri perima visus įsipareigojimus
1) patatas kainavo 445000Lt +sutarties mokestis 2225Lt (IT likutis 447225Lt)
2) Nusidėvėjimo suma 17391,99Lt
3)Lizingui dar skolingi buvome 302600Lt( iš jų tai sumai gavome Kreditine sąsk.-302600Lt)
4)Gavome kreditą apyvartinėm lėšom kurio likutis buvo 49321,27Lt (šią sumą irgi perima pirkėjai)
5) Iš pirkėjų gavome 98078,73 Lt už pastatą[/quote]
6)-302600Lt rašo kad tikslinama dėl teisių ir pareigų perleidimo
L
Loreta13 30842
2006-09-23 21:33 Loreta13 2011-09-11 05-07
Dan Jūsų atvejis nėra taip paprastas.
Pagal 20 , nutraukta lizingo sutartis registruojama:
D nusidėvėjimas 17391.99
D trumpalaikės finansinės skolos (lizingas) 302600
D ilgaliakės finansinės skolos (lizingas)
D 6118X nuostolis dėl sutarties nutraukimo 127233,01
K IT įsigijimo savikaina 447225

Jei jums pirkėjas už pastatą pervedė (kompensavo) 98078.73 visvien dar liko virš 29000 Lt nuostolio.
www.apskaitosinstitutas.lt/docs/20%20skyrius.pdf

O va mokesčiams sudėtingiau:
comments.vmi.lt/pdbw.nsf/0/6F5F782600260BB1422...
gal čia rasite sau atsakymą.

Aš tikrai visiškai tiksliai nežinau. Todėl teks palaukti gudresnių konsultantų:))
D
Dan 2012
2006-09-23 22:56 Dan 2011-09-11 05-07

Loreta13 rašė: Dan Jūsų atvejis nėra taip paprastas.
Pagal 20 , nutraukta lizingo sutartis registruojama:
D nusidėvėjimas 17391.99
D trumpalaikės finansinės skolos (lizingas) 302600
D ilgaliakės finansinės skolos (lizingas)
D 6118X nuostolis dėl sutarties nutraukimo 127233,01
K IT įsigijimo savikaina 447225

Jei jums pirkėjas už pastatą pervedė (kompensavo) 98078.73 visvien dar liko virš 29000 Lt nuostolio.
www.apskaitosinstitutas.lt/docs/20%20skyrius.pdf

O va mokesčiams sudėtingiau:
comments.vmi.lt/pdbw.nsf/0/6F5F782600260BB1422...
gal čia rasite sau atsakymą.

Aš tikrai visiškai tiksliai nežinau. Todėl teks palaukti gudresnių konsultantų:))

Juk reikia dar nurašyti tą paskolą 49321,27Lt
Tada nuostolis pagal mane gaunasi 77911,74Lt
O kaip su sutarties mokesčiu 2225Lt kur įtraukta į IT likutį taip ir paliekame, tiksliau nurašome kartu su IT.
Jeigu gavome 98078,73Lt-77911,74perleidimo nuostolis ,tada pelnas pagal mane 20166,99Lt

Visiškai susibelamutijau 20VAs skaičiau ,bet nedaplaukė kaup teisingai padaryti
L
Loreta13 30842
2006-09-23 23:14 Loreta13 2011-09-11 05-07

Dan rašė: Juk reikia dar nurašyti tą paskolą 49321,27Lt
Tada nuostolis pagal mane gaunasi 77911,74Lt
O kaip su sutarties mokesčiu 2225Lt kur įtraukta į IT likutį taip ir paliekame, tiksliau nurašome kartu su IT.
Jeigu gavome 98078,73Lt-77911,74perleidimo nuostolis ,tada pelnas pagal mane 20166,99Lt

Visiškai susibelamutijau 20VAs skaičiau ,bet nedaplaukė kaup teisingai padaryti

Dan Aš nežinau jūsų tikrų skaičių ir susitarimų:))
Tame tarpe ir dėl paskolos nežinau.
Jei paskola pereina kitai įmonei, tai jie ją ir turi gaut.
T.y. jūs jiems turite pervesti tuos pinigėlius - grąžint visą paskolą.
D skola bankui
K pinigai
Ir surašomas kažkoks trišalis aktelis, kad jūs pervedę šiai įmonei neliekate skolingi bankui.
Čia jokių pelnų nuostolių nėra smile
Nebent jums kokias palūkanas "į priekį" paskaičiavo, ar dar kažką.
D
Dan 2012
2006-09-23 23:55 Dan 2011-09-11 05-07

Loreta13 rašė:

Dan rašė: Juk reikia dar nurašyti tą paskolą 49321,27Lt
Tada nuostolis pagal mane gaunasi 77911,74Lt
O kaip su sutarties mokesčiu 2225Lt kur įtraukta į IT likutį taip ir paliekame, tiksliau nurašome kartu su IT.
Jeigu gavome 98078,73Lt-77911,74perleidimo nuostolis ,tada pelnas pagal mane 20166,99Lt

Visiškai susibelamutijau 20VAs skaičiau ,bet nedaplaukė kaup teisingai padaryti

Dan Aš nežinau jūsų tikrų skaičių ir susitarimų:))
Tame tarpe ir dėl paskolos nežinau.
Jei paskola pereina kitai įmonei, tai jie ją ir turi gaut.
T.y. jūs jiems turite pervesti tuos pinigėlius - grąžint visą paskolą.
D skola bankui
K pinigai
Ir surašomas kažkoks trišalis aktelis, kad jūs pervedę šiai įmonei neliekate skolingi bankui.
Čia jokių pelnų nuostolių nėra smile
Nebent jums kokias palūkanas "į priekį" paskaičiavo, ar dar kažką.



Pagal sutartį lizingo /;Dėl teisių ir pareigų pagal lizingo sutartį" įtrauktą kad jie perima ir paskolą.Aš skambinausi į tą įmonę jie sakė kad mes turime išrašyti tik 98078,73Lt sąskaitą fak.
L
Loreta13 30842
2006-09-24 00:05 Loreta13 2011-09-11 05-07
D nusidėvėjimas 17391.99
D trumpalaikės (ilgalaikės) finansinės skolos (lizingas) 302600
D 6118X nuostolis dėl sutarties nutraukimo 127233,01
K IT įsigijimo savikaina 447225


Pirkėjas jums už pastatą įsipareigoja sumokėti 147400:
D pirkėjas 147400
K 611X nuostolis 127233,01 (Nuostolis pilnai dengiamas)
K 52XX pelnas iš perleidimo 20166,99

Tada jūs turite jiems atiduoti paskolą :

D skola bankui 49321,27Lt
K mokėtina suma naujam pirkėjui 49321,27Lt

Rašote tarpusavio užskaitos aktą, kad jiems nereiktų mokėt visų 147400, o jums jiems pervesti paskolos 49321,27Lt

Po šios užskaitos tie pirkėjai jums lieka skolingi 98078.73 (147400 minus 49321,27Lt )
Ką jums ir perveda "čiki čiki":
D pinigai 98078.73
K pirkėjai 98078.73
artas71 artas71 12027
2006-09-24 12:13 artas71 2011-09-11 05-07

Dan rašė: Pardavėme pastatą be PVM ar turėčiau įrašyti į FRO600 12 eilutę.


Taigis, su korespondencijomis kaip ir viskas aišku.Tačiau klausimas, kiek rašyti į FR0600, liko. Ar neliko? smile

Man atrodo, kad reikia rašyti 302600 +147400=450 000 Lt.
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui